Hans Erling Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg sitter og ser på en bra action film med biljakt og mye skyting, så pluttselig merker jeg at skytingen kommer 2/10 sekund etter det egentlig skjedde på bildet. Finnes det noe mere irriterende? Starter jeg filmen på nytt og "spoler" frem til samme plass er bilde og lyd synkront igjen, for tja, opp til et minutt så er det samme greia igjen. Bruker "The Playa versjon 0.6.5, div-x codec 4.12. Til de som liker amerikansk action så kan jeg anbefale "Exit Wounds" Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hadde samme problemet med Matrix en tid tilbake... Men det var filmen som var ødelagt... Jeg hadde lastet den ned og lyden var ikke i samsvar med bevegelsene. Fikk vite at det var ingenting å gjøre...enn å laste ned på nytt... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 du kan jo alltids prøve en annen avspiller. Kan anbefale zoomplayer på det sterkeste...liker ikke the playa som følger med divx Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hadde samme problemer med flere forksjellige DivX filmer og The Playa, f.eks Matrix. Disse filmene fungerte helt fint i MediaPlayer. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Hvor kan jeg laste ned plug-in til mediaplayer i XP så den spiller div-x? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 HVis du laster ned the playa er plugin til mediaplayer inkludert. Prøv http://www.divx.com og hent ned versjon 4.12.Funker med mediaplyer og xp Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 jeg anbefaler power dvd for divx titing meget bra! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Går det an å stille på aspect ratio i mediaplayer?? Når jeg bruker mediaplayer til å spille av divx'er på min 4:3 TV, blir bildet altfor smalt, dvs de svarte kantene over og under bildet blir altfor store, bildet blir trykket sammen... Når jeg bruker The Playa kan jeg velge mellom 16:9 og 4:3, når jeg velger 4:3 ser filmen helt riktig ut, akkurat som når jeg spiller DVD'er i powerDVD. MEN The Playa stinker jo, den henger og klikker og plutselig er det forsinkelse i lyden... Så vet noen om det går an å stille aspect ratio i media player?? Evt noen andre progz som IKKE stinker som det går an? Har ikke prøvd PowerDVD til divx, men skal prøve det når jeg kommer hjem... Visste ikke at det gikk an jeg. Lenke til kommentar
askt Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 ZoomPlayer er tidligere nevnt som forslag, og det kan jeg absolutt støtte. Et utall aspect-ratios, manuell zooming på pikselnivå og mye annen moro. Finnes på: http://www.inmatrix.com/ AskT Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Nå har jeg prøvd et par filer med den zoomplayeren og jeg vil si so far so good. Ikke sett noen bugs enda, Jeg har nå The Playa Windoes Media Player Global DivX Player Micro DVD Player Noen gode funksjoner i Micro DVD player som ingen av de andre har. Ini editoren er et godt eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå