Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nå kryper alle små menn ut av sin sikre boble hvor de gjennom sin oppvekst har blitt fortalt at størrelse ikke teller. Nå som majoriteten av jenter på forumet faktisk benekter dette og ødelegger den søte, lille realiteten til disse gutta, ja da blir det munnhuggeri av dimensjoner. Det er en god grunn til at jenter ofte favoriserer menn med penisstørrelse over gjennomsnittet.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått med meg at hun har skrevet at gutter under 15cm har et problem. Det blir litt å ta i.
Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

 

Folk må jo få si hva de syntes uten å få slengt at han fitte på størrelse med en fotballhall av den grunn.

Joda.. Men hvem skal bestemme om det er hullet eller staken som skal ha skylda for at en er misfornøyd? ;)

 

 

Det er en god grunn til at jenter ofte favoriserer menn med penisstørrelse over gjennomsnittet.

..og det er muligens en god grunn til at mange jenter sier de med str over snittet er kjipe i senga, fordi de tror størrelsen redder dem og sparer dem for arbeid. ;)

Over snittet utstyr kan ha en tendens til å "underkompensere", mens de som er mer rundt snittet og under, og er klar over det, (bør)gjør mer for å kompensere. :)

 

Ville du valgt sex med ei skikkelig strøken dame som ligger som en potetsekk og hviler på utseendet, eller ei gjennomsnittlig jente som gir bånn gass?

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg tok et kjapt mål nå med halv-erigert (Fortsatt litt slapp, denne tråden er ikke akkurat det "beste" for å få den opp, xD) penis, jeg målte da 14-15 ca. lengde, som sikkert blir 16-17 +/-. Omkrets målte jeg ca. 15-16 cm.

 

Til dere som da er litt kresne, er dette "nok"?

Lenke til kommentar
Den dagen det føles ut som om man slenger inn en wiener-pølse inn i Hamar-skipet skal jeg faktisk pålegge jenta skylden.

Men om det føles som en grillpølse i en dassrull, eller en pekefinger i ei colaflaske, så er det garantert ikke jentas "feil"?

 

Det er jo helt umulig å diskutere det om man først må måle vaginaene det er snakk om for å ha noe å gå etter. Som sagt, jeg tviler på at mange gutter som ligger med unge jenter mener det føles ut som å vifte et balltre i en container.

...men hvis det ikke føles slik for gutten, føles det vel ikke slik for jenta heller, og hele str-problemet er ikke-eksisterende?

Lenke til kommentar

Du snakker om å være for stor, jeg snakker om det omvendte.

Selvfølgelig kan det være jentas feil hvis du føles for stor ut også, herregud påstår ikke noe annet.

Jeg sier bare at jeg personlig vil heise det røde flagget hvis jeg føler det på den måten.

 

Å pule en bøtte med lunkent vann frister ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Tissen vokser vell kanskje litt i "samspel" med resten av kroppen.

Trur faktisk eg las ein gang at verdas lengste penis var 32cm elns, og det var sikkert ein mørkhuda.

Ånei du, den er nok betydelig lenger enn 32 cm. Jeg så en goofy p-film for en tid tilbake :blush:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Noen er jo bare små nedentil. Er ikke stort å gjøre med det. Jeg sier ikke at ingen jenter er vide der nede, men det skal vel litt til for å være det når du er ganske ung.

Tull. Det varierer, akkurat som penisstørrelse. Det er bare dere som har bestemt dere for å se bort fra "skyldsspørsmålet".

Lenke til kommentar
Tissen vokser vell kanskje litt i "samspel" med resten av kroppen.

Trur faktisk eg las ein gang at verdas lengste penis var 32cm elns, og det var sikkert ein mørkhuda.

Ånei du, den er nok betydelig lenger enn 32 cm. Jeg så en goofy p-film for en tid tilbake :blush:

Eg er ganske sikker på denne fakta'en.

Du har ikkje lagt merke til kor ofte dei faktisk bruker falske peniser i desse filmene altså?

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med L_C.

 

Penisstørrelsen teller. Jajajaja, greit nok at sexen kan være bra selvom den er 15, men det føles kanskje bedre med en større en? Hvis man kunne velge den perfekte størrelse, uavhengig av hvordan tissen til partneren ser ut, så hadde jeg valgt stor. Mye større enn 15 cm.

Enig på alle punkt så langt.

 

At størrelsen ikke teller er bare pølsevev for min del, og tydeligvis flere. Klart den teller. Men jeg ville jo aldri sagt til en jeg var med at "oioi, tissen din er liten". Hvor mye sex tror du han er i stand til å få til med den selvtillitsknekken da? Dessuten, den kommer jo ikke akkurat til å vokse noe mer av det.

Fortsatt enig.

 

Jeg hadde et kort forhold til en fyr med veldig liten tiss, og det var helt sinnsykt frusterende.

Hvor liten?

 

Dessuten, jeg tviler på at det er så mange jenter under 25 år som er unormalt "slappe" med mindre de har fått kids.

Vaginastørrelse varierer mye mer enn penisstørrelse.

 

Å dra inn pupper er like usaklig som OT-tullet til Markus og meg i går.

Absolutt ikke. Det er svært sammenlignbart.

 

Tissen vokser vell kanskje litt i "samspel" med resten av kroppen.

Trur faktisk eg las ein gang at verdas lengste penis var 32cm elns, og det var sikkert ein mørkhuda.

Ånei du, den er nok betydelig lenger enn 32 cm. Jeg så en goofy p-film for en tid tilbake :blush:

Nei.

Lenke til kommentar
Jeg hadde et kort forhold til en fyr med veldig liten tiss, og det var helt sinnsykt frusterende.

Hvor liten?

 

Dessuten, jeg tviler på at det er så mange jenter under 25 år som er unormalt "slappe" med mindre de har fått kids.

Vaginastørrelse varierer mye mer enn penisstørrelse.

1. Liten. Kan ikke ha vært større enn 12 kanskje. Jeg demonstrerte for en venninne ved å skjære ut i en kyllingfilét, synd jeg ikke tok bilde.

 

2. Skjeden, altså? Det var nytt for meg.

Lenke til kommentar
Pupper har jo ingen funksjon, så det blir smakssak. De kan være pene, stygge, for store og for små, slappe eller harde, osv. Penis har derimot med fysiske behov å gjøre, hvor størrelse er eneste faktor for at jenten skal føle det hun vil.

Jeg vil tro den psykiske delen er viktigere enn den fysiske.

 

Og å skylde på jentas størrelse er litt lavmål.

Men å skylde på gutters genetisk ufrivillige skjebne er ikke det?

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Noen er jo bare små nedentil. Er ikke stort å gjøre med det. Jeg sier ikke at ingen jenter er vide der nede, men det skal vel litt til for å være det når du er ganske ung.

Som Bramle og Frohman sier, på samme måte som peniser er vidt forskjellige uansett alder, er også vaginaer det. Så litt ansvarsfraskrivelse på vegne av kjønnet ditt var det nok ;)

 

Forøvrig snakker du stadig om unge, men vi er jo folk i alle aldre her inne. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...