Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Chuck21
Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

Regner med at du snakker for alle jentene her?

Du minner meg om jentene på ungdomskolen. Snakket bare om kukstørrelse hele tiden. Også har man de guttene som bare snakker om store pupper også da. De faller under samme kategori.

 

Nei, du vokser det nok fra deg når du blir litt større og kanskje begynner på videregående ;) At du vokser av deg overflatiskheten din.

 

Btw, min er "bare" 14. Så jeg har tydeligvis et problem jeg å..

 

Chuck, 21 år

Lenke til kommentar
Regner med at du snakker for alle jentene her?

Du minner meg om jentene på ungdomskolen. Snakket bare om kukstørrelse hele tiden. Også har man de guttene som bare snakker om store pupper også da. De faller under samme kategori.

 

Nei, du vokser det nok fra deg når du blir litt større og kanskje begynner på videregående ;) At du vokser av deg overflatiskheten din.

 

Btw, min er "bare" 14. Så jeg har tydeligvis et problem jeg å..

 

Chuck, 21 år

Ikke gidd å la deg provosere.

Lenke til kommentar
Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

Regner med at du snakker for alle jentene her?

Du minner meg om jentene på ungdomskolen. Snakket bare om kukstørrelse hele tiden. Også har man de guttene som bare snakker om store pupper også da. De faller under samme kategori.

 

Nei, du vokser det nok fra deg når du blir litt større og kanskje begynner på videregående ;) At du vokser av deg overflatiskheten din.

 

Btw, min er "bare" 14. Så jeg har tydeligvis et problem jeg å..

 

Chuck, 21 år

 

Nå er dette en tråd hvor man snakker om akkurat størrelsen på "tissefanten" da;) Det finnes gutter som digger jenter med store pupper også, men som forelsker seg i ei jente med små pupper, og som synes de er pene nok. Om hun spør om puppene hennes er store nok, antar jeg at han sier at de er "perfekte". Akkurat det samme som ei jente som er sammen med en gutt med liten penis svarer hvis han spør henne hva hun synes om størrelsen.

 

L_C - 23 år ;)

Endret av L_C
Lenke til kommentar

HERREGUD! Her opprettes det HELE tiden tråder om størrelsen på penis man har også ber vi inderlig jentene som svarer å være 100% ærlige. Når vi først får en som svarer helt ærlig så rakker alle ned på at "det er bare deg som er stor! 14 FUNKER FJELL!".

Var det noen som sa at man måtte være gjennomsnittlig for å svare? Så vidt jeg husker så ville alle ha et svar fra ei jente uansett hvor mange gutter som delte sine erfaringer. Også kommer jentene (bare L_C her) og er ærlige mot oss gutta også får de beskjed om: DU ER BREI SOM EI LÅVEDØR, FØKK OFF!

 

Mulig det er mindre fiendtlig stillt, men bare tenk på det at når vi først fikk svar så gikk vi til angrep på det og ville ikke tro at det var noe annet.

 

Og ut ifra dette kan man konkludere med at størrelse er viktig, det er ikke alt men for all del ikke søren om det er uviktig...

Endret av Emblazer
Lenke til kommentar

Det eneste som blir litt feil med det L_C sier er at størrelse er viktig for alle. For noen er det det, for andre betyr det mindre. Jeg har ei venninne som sier at hun faktisk foretrekker de mindre, og det uten å ha noe seksuell relasjon til meg eller vet størrelsen min. Hvorfor skulle hun ljuge om det til meg? Mens andre har sagt at de liker noe midt i mellom og noen som foretrekker store. Jenter er forskjellige og noen har faktisk problemer med å ta imot store.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Det eneste som blir litt feil med det L_C sier er at størrelse er viktig for alle. For noen er det det, for andre betyr det mindre. Jeg har ei venninne som sier at hun faktisk foretrekker de mindre, og det uten å ha noe seksuell relasjon til meg eller vet størrelsen min. Hvorfor skulle hun ljuge om det til meg? Mens andre har sagt at de liker noe midt i mellom og noen som foretrekker store. Jenter er forskjellige og noen har faktisk problemer med å ta imot store.

 

Nettopp. Og selvom man foretrekker noe fremfor noe annet, så er det utrolig respektløst og umodent å rakke ned på de som er annerledes enn dette.

"og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer"

 

Det du sier her er jo veldig lite hyggelig, uansett hva du foretrekker. Ok, du liker ikke under 15 cm, og det er selvfølgelig helt greit, ingen skal da si noe på det. Men å si at de som har under 15 cm har problemer, sier vel egentlig mer om deg og tankegangen din enn noe annet.

Lenke til kommentar

Er det nå vi skal dra det gode gamle argumentet basert på "Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slankes."?

 

Gutter kan ikke trene seg større i underlivet, men jenter kan trene seg trangere. Så hva klager jentene etter? Det er deres ansvar, sett i gang å jobb!

 

;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det er noe vi sier for å være snille innimellom :) Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

Alle jenter som har under D-cup har problemer.

 

See what I did there?

 

Min statistikk tilsier altså at 100% har vært fornøyde(og bedt om mer).

Dette kan da ha følgende årsaker som jeg ser:

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, er slakkere enn de fleste

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, tror 15 er mye mindre enn det faktisk er

-Tykkelsen min vet jeg ikke noe tall på, kanskje denne kompenserer voldsomt(tviler)

-Jeg har bare truffet ekstra trange jenter

-Du lyver.

 

Er det nå vi skal dra det gode gamle argumentet basert på "Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slankes."?

 

Gutter kan ikke trene seg større i underlivet, men jenter kan trene seg trangere. Så hva klager jentene etter? Det er deres ansvar, sett i gang å jobb!

 

;)

Gutter kan trene seg større, men det krever større innsats enn jenter.

 

Fordi som ikke visste det, slå opp Jelqing.

Lenke til kommentar
Min statistikk tilsier altså at 100% har vært fornøyde(og bedt om mer).

Dette kan da ha følgende årsaker som jeg ser:

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, er slakkere enn de fleste

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, tror 15 er mye mindre enn det faktisk er

-Tykkelsen min vet jeg ikke noe tall på, kanskje denne kompenserer voldsomt(tviler)

-Jeg har bare truffet ekstra trange jenter

-Du lyver.

Selvsagt en mulighet, men veldig lite poeng ved fullstendig anonymitet, eller hva? ;)

Hvem er det isåfall jeg prøver å lure på vegne av hvem?

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med L_C.

 

Penisstørrelsen teller. Jajajaja, greit nok at sexen kan være bra selvom den er 15, men det føles kanskje bedre med en større en? Hvis man kunne velge den perfekte størrelse, uavhengig av hvordan tissen til partneren ser ut, så hadde jeg valgt stor. Mye større enn 15 cm.

At størrelsen ikke teller er bare pølsevev for min del, og tydeligvis flere. Klart den teller. Men jeg ville jo aldri sagt til en jeg var med at "oioi, tissen din er liten". Hvor mye sex tror du han er i stand til å få til med den selvtillitsknekken da? Dessuten, den kommer jo ikke akkurat til å vokse noe mer av det.

Jeg hadde et kort forhold til en fyr med veldig liten tiss, og det var helt sinnsykt frusterende.

 

Dessuten, jeg tviler på at det er så mange jenter under 25 år som er unormalt "slappe" med mindre de har fått kids.

 

Å dra inn pupper er like usaklig som OT-tullet til Markus og meg i går.

Lenke til kommentar
Selvsagt en mulighet, men veldig lite poeng ved fullstendig anonymitet, eller hva? ;)

Hvem er det isåfall jeg prøver å lure på vegne av hvem?

Pga. måten du skriver på. "Alle jeg har hatt sex med har vært 10000% fornøyd."

Go'dag stråmann, og takk for sist!

For det første sa jeg ikke 10000, jeg sa 100.

For det andre sa jeg ikke de var 100% fornøyde, jeg sa 100% av dem var fornøyde. Med tilstrekkelig språkkunnskap bør man kunne se den vesentlige forskjellen.

Pleier du gjenta ting du er misfornøyd med, uten at det er nødvendig?

 

Jeg har aldri hatt en "ekte" ONS, alle har blitt til 2-, 3-, 7- eller 100-nattsstand.

Dette forteller meg at de likte det de fikk, uavhengig av hva andre uinvolverte måtte mene :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Å dra inn pupper er like usaklig som OT-tullet til Markus og meg i går.

 

Hvorfor det? Det var jo bare for å få det samme inntrykket som L_C sitter å skriver. Greit nok at det ikke har noe med en penis å gjøre, men så er jo heller ikke riktig å si at alle med en penis under 15 cm har et "problem". Det er jo også usaklig. Tror han skrev det for å få fram et poeng. Tror ikke mange jenter her på forumet hadde likt hvis dette hadde vært en puppetråd, og alle gutter mener at alle jenter med mindre pupper en D-cup har et problem. Tipper flere hadde blitt frustrerte, og jeg kan vedde på at de hadde trekt inn penis størrelse i den diskusjonen også.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Hvorfor det? Det var jo bare for å få det samme inntrykket som L_C sitter å skriver. Greit nok at det ikke har noe med en penis å gjøre, men så er jo heller ikke riktig å si at alle med en penis under 15 cm har et "problem". Det er jo også usaklig. Tror han skrev det for å få fram et poeng. Tror ikke mange jenter her på forumet hadde likt hvis dette hadde vært en puppetråd, og alle gutter mener at alle jenter med mindre pupper en D-cup har et problem. Tipper flere hadde blitt frustrerte, og jeg kan vedde på at de hadde trekt inn penis størrelse i den diskusjonen også.

Så ikke les da. Folk må jo regne med at mennesker har delte meninger om ting, og om man ikke vil høre sannheten - ikke spør- (evnt. ikke les.)

Jeg forstår at det er kjipt å lese tråden og føle seg utilstrekkelig "der nede", men alvorlig talt.. Folk må jo få si hva de syntes uten å få slengt at hun har fitte på størrelse med en fotballhall av den grunn.

 

Jeg har ikke fått med meg at hun har skrevet at gutter under 15cm har et problem. Det blir litt å ta i.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...