Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

 

Jeg ligger vel på rundt 13-14, som etter din def. blir for lite.

Jeg har likevel aldri fått noen klager, og jenter har ikke hatt noe som helst mot timelange samleier. Rundt 80% av partnere har fått vaginalorgasmer.

Kommentarer fra one-night-stands i kampens hete inkluderer

"Jeg elsker p***en din!" og "du fyller meg så opp!".

 

Min statistikk tilsier altså at 100% har vært fornøyde(og bedt om mer).

Dette kan da ha følgende årsaker som jeg ser:

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, er slakkere enn de fleste

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, tror 15 er mye mindre enn det faktisk er

-Tykkelsen min vet jeg ikke noe tall på, kanskje denne kompenserer voldsomt(tviler)

-Jeg har bare truffet ekstra trange jenter

 

Ikke vet jeg. Jeg vet jeg når til G-punktet, og at jentene jeg har vært med har gitt plenty friksjon, og absolutt ikke føltes som noen gymsal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

 

Jeg ligger vel på rundt 13-14, som etter din def. blir for lite.

Jeg har likevel aldri fått noen klager, og jenter har ikke hatt noe som helst mot timelange samleier. Rundt 80% av partnere har fått vaginalorgasmer.

Kommentarer fra one-night-stands i kampens hete inkluderer

"Jeg elsker p***en din!" og "du fyller meg så opp!".

 

Min statistikk tilsier altså at 100% har vært fornøyde(og bedt om mer).

Dette kan da ha følgende årsaker som jeg ser:

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, er slakkere enn de fleste

-Du og andre som sier alt under 15 er for lite, tror 15 er mye mindre enn det faktisk er

-Tykkelsen min vet jeg ikke noe tall på, kanskje denne kompenserer voldsomt(tviler)

-Jeg har bare truffet ekstra trange jenter

 

Ikke vet jeg. Jeg vet jeg når til G-punktet, og at jentene jeg har vært med har gitt plenty friksjon, og absolutt ikke føltes som noen gymsal.

 

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

 

Jeg quoter meg selv. Sier ikke at 15 cm er for lite. Sier at alt UNDER 15 cm er for lite.

Ja? :ermm:

Og jeg sier jeg har under 14, og bare "fornøyde kunder" ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært misfornøyd, men har aldri uttrykkt denne misnøyen ovenfor eieren av penisen :innocent:

 

Så fordi om ingen har sagt at den var for liten, så behøver det ikke å bety at de var fornøyde heller. For all del, det behøver ikke å bety at de var misfornøyd med lillemannen din heller, kan jo hende du har lært deg å utnytte det lille du har:)

Lenke til kommentar
Jeg har vært misfornøyd, men har aldri uttrykkt denne misnøyen ovenfor eieren av penisen :innocent:

 

Så fordi om ingen har sagt at den var for liten, så behøver det ikke å bety at de var fornøyde heller. For all del, det behøver ikke å bety at de var misfornøyd med lillemannen din heller, kan jo hende du har lært deg å utnytte det lille du har:)

Men hadde du giddet å holde på i timesvis, eller gjenta ONS'en eller være fuckbuddy med fyren om du var misfornøyd..?

Jeg sier ikke at du hadde vært fornøyd med min, at din der-nede hadde passet med min der-nede, bare at alle andre hittil har vært det og passet bra eller blitt hakket for trangt. Uten insinuasjoner forøvrig. ;)

Lenke til kommentar

Det er jo en vesentlig forskjell på det å ta seg et knull, bare for "moro" kun for å bare gjøre det. Eller så er det jo de og nyte det, og ha det mer "perfekte".

 

Selvfølgelig for småjenter så er vel egentlig kun det å få opp antall som setter status. Iallefall det synspunktet jeg har fått på det. Det å elske, er vel ikke noe man utfører og er ferdig på 5-10 minutter, mener nå iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Men hadde du giddet å holde på i timesvis, eller gjenta ONS'en eller være fuckbuddy med fyren om du var misfornøyd..?

Spørs hva annet man har tilgjengelig, og om man gidder å engasjere seg for å få noen andre fuckbuddies. Evt om "det funker som litt avansert masturbering inntil det dukker opp noe annet".

Lenke til kommentar
Jeg hadde uansett ikke orket å "ha meg" i timesvis! Alle jenter jeg har diskutert temaet med, har fnyst av gutters tro på at det perfekte samleiet varer i timesvis

Hvis man nyter det maksimalt og har det skikkelig digg, hvorfor skulle man ønske å stoppe..?

 

Det skal sies at det i "timesvis"-tilfellene langt fra alltid er meg som er pådriver for det, så der har nok jenter forskjellige preferanser.

Har vært borti både squirting etter 10 min og stopp der, og "en gang til!" "enda en gang!" og "neineinei ikke stopp!!"

 

Manfred: Mulig noen tenker sånn, selv hadde jeg ikke giddet ligge med noen kun som "litt bedre enn en runk", da tar jeg heller den runken eller ligger med noen som er bedre.

Lenke til kommentar
Jeg ligger vel på rundt 13-14, som etter din def. blir for lite.

Jeg har likevel aldri fått noen klager, og jenter har ikke hatt noe som helst mot timelange samleier.

 

Det er neppe noen som blir å utbryte 'du har liten kuk, dette gidder jeg ikke'. 13 cm er LITE, så lite faktisk at du skal ha creds for å våge å ha sex.

:!:

Merkelig de kommer tilbake for mer, da.. og får vaginalorgasme(nei, ikke faket, det vet man f.eks. når man har seg med den samme i 3 år, og i tillegg var hennes første). ;)

Lenke til kommentar
Siden du var hennes første så visste hu nok ikke bedre. :p

Ojoj, den hadde jeg nesten ikke venta :p

1: Hun visste ikke bedre enn å få orgasme? ;)

2: Hun har kommet tilbake med jevne mellomrom i de 3-4 årene siden det ble slutt, til tross for å ha prøvd "en del" andre innimellom.

Lenke til kommentar
Denne siste diskusjonen var faen meg heilt på tryne! :p

Du har ikkje tenkt på at ho faktisk kan like å ha sex med deg, på grunn av deg og ikkje nødvendigvis bare penisen din?

Selvsagt!

Hvis det virket som jeg mente det slik, var det ikke meningen.

Dog må det være noe riktig med junior og, om jenta skal oppnå vaginalorgasme.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg ligger vel på rundt 13-14, som etter din def. blir for lite.

Jeg har likevel aldri fått noen klager, og jenter har ikke hatt noe som helst mot timelange samleier.

 

Det er neppe noen som blir å utbryte 'du har liten kuk, dette gidder jeg ikke'. 13 cm er LITE, så lite faktisk at du skal ha creds for å våge å ha sex.

 

Haha, håper da for din skyld at det her var kødd ? Du vet at mange undersøkelser har fått 13-14cm som gjennomsnitt ? Med andre ord er det MANGE som har denne størrelsen.

 

Og det L_C sier.. :

 

Det er noe vi sier for å være snille innimellom Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag)

 

og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer

 

For det første, hva får deg til å tro at alle jenter har de samme preferansene som deg ? Ja, noen synes at størrelsen har mye å si, noen synes ikke det er så viktig, og det er da også mange som virkelig ikke synes at det har noe å si, med mindre den er ekstremt stor eller liten.

 

Alt under 15 cm er lite ? Igjen, du snakker for deg selv. Kan opplyse deg om at isåfall så er gjennomsnittet for lite for deg, og da er du vel antageligvis litt ..større enn gjennomsnittet nedentil, for å si det sånn. Ikke noe galt med det, men ikke få det til å virke som om alle jenter synes at 15 cm og under er for lite. Det er jo helt latterlig.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...