Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok lite forskjell på en på 16 og en på 18, men blir den nede i 11-13 cm , og i tillegg er tynn... da er jeg redd mannen må ha noen andre sterke ferdigheter...

Når du først bruker såpass konkrete tall;

Har du et meget nøyaktig øyemål? Er det mål du har blitt fortalt av mannen? Eller har du målt selv?

Jeg tenker på de du har prøvd på angivelig 13 og 18 f.eks, hvor sikkert er det at dette var faktiske mål, og ikke skrytt en del opp, eller bare regelrett feil?

Lenke til kommentar
De jeg har målt har ligget på 17-18. De som er MYE mindre enn dette, og som jeg ikke har målt anses derfor å være under 15 cm

Men hvordan vet du da om de var 8.5, 13 eller 11? (iom at du sier 11-13 blir for lite for deg).

 

 

..og hvorfor driver du å måler peniser? :p

Lenke til kommentar
Jeg har en linjal her, og klarer utmerket godt å finne både 11 cm og 13 cm på denne :) For ikke å snakke om 8 cm (pekefingeren min er 8 cm)

Prøv å bedømme lengde/høyde diverse tilstander uten bruk av referanser som finger eller linjal, f.eks en sigarett og en colaflaske, og mål dem etterpå. Noen snekkervenner av meg leker ofte den leken, og man tar ofte meget feil, bl.a grunnet tykkelse ;)

De jeg har målt har vært gutter jeg har vært i langvarige forhold med. Jeg behøvde ikke å tvinge de for å si det slik, de var nok rimelig sikre på at utstyret "holdt mål".
Jeg lurte ikke på om du fikk lov, jeg så bare overhodet ikke nytteverdien, når du allerede vet godt om du trives med den eller ikke :p
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...