medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er noe vi sier for å være snille innimellom Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag) og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er vel det man kaller en pipestilk det da? :!: Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er noe vi sier for å være snille innimellom Størrelsen har MYE å si (jeg føler meg ikke snill i dag) og alt under 15 cm er lite . Har du i tillegg en som er 15 cm og i tillegg er tynn - da har du problemer Er det ikke bedre å være ærlig enn snill da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Lurer på, hvor tynn er en tynn penis? Dette varierer vel på hvor løs jentene er, enkelte trenger vel en penis med en størrelse på en stor colaflaske, andre nøyer seg med en wienerpølse(!). Så få høre jenter, hvor løs er dere? Endret 9. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Verken Nøkkelen eller Låsen er viktig. Det er hvordan man bruker dem. Det hjelper lite å ha stort utstyr, hvis dama er så trang at det er vondt. Og det hjelper lite å ha lite utstyr, hvis dama er så "løs" at du får plass til en knyttneve eller to. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Stygg følelse av at gutter er mer fokusert på penisstørrelse enn jenter i tilleg kan man jo tilfredstille en kvinne uten å trenge truck for å løfte den Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kan være ærlig nok å si at jeg er alt for "løs" til at en wienerpølse på 13 cm hadde vært spennende i lengden!! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kan være ærlig nok å si at jeg er alt for "løs" til at en wienerpølse på 13 cm hadde vært spennende i lengden!! Hva med en middagspølse? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå mister jeg matlysten (har en pakke røkte middagspølser uten skinn i kjøleskapet, og har dermed ikke tenkt å vurdere størrelsen på de , siden jeg har planer om å spise de i ettermiddag) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Middagspølsa der er jo god for begge hull den.. ...Sånn samtidig mente jeg. mmmm, røkte middagspølser med brunsaus og potetmos, nom om om. Endret 9. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Omskjært middagspølser er best. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er nok lite forskjell på en på 16 og en på 18, men blir den nede i 11-13 cm , og i tillegg er tynn... da er jeg redd mannen må ha noen andre sterke ferdigheter... Når du først bruker såpass konkrete tall; Har du et meget nøyaktig øyemål? Er det mål du har blitt fortalt av mannen? Eller har du målt selv? Jeg tenker på de du har prøvd på angivelig 13 og 18 f.eks, hvor sikkert er det at dette var faktiske mål, og ikke skrytt en del opp, eller bare regelrett feil? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De jeg har målt har ligget på 17-18. De som er MYE mindre enn dette, og som jeg ikke har målt anses derfor å være under 15 cm Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Virker skummelt å komme i sengs med en dame som du har sett på gjennom hele kvelden, og som kommer med målebånd og sier "skal bare sjekke noe". Måling av tissetasser må jo være en slags, ego-ting for oss gutta? "Jeg vet at Kåre er stor, bare sjekk sjæl!" Endret 9. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De jeg har målt har ligget på 17-18. De som er MYE mindre enn dette, og som jeg ikke har målt anses derfor å være under 15 cm Men hvordan vet du da om de var 8.5, 13 eller 11? (iom at du sier 11-13 blir for lite for deg). ..og hvorfor driver du å måler peniser? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Godt trent øyemål. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har en linjal her, og klarer utmerket godt å finne både 11 cm og 13 cm på denne For ikke å snakke om 8 cm (pekefingeren min er 8 cm) De jeg har målt har vært gutter jeg har vært i langvarige forhold med. Jeg behøvde ikke å tvinge de for å si det slik, de var nok rimelig sikre på at utstyret "holdt mål". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Måling av tissetasser må jo være en slags, ego-ting for oss gutta? Klart, vi må jo sjekke hvor vi ligger an på skalaen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Etter tissetass-lengde målinga er det "var jeg bedre enn eksen din nÅ?" "er jeg best?" "hvorfor ser du ikke på meg når vi har sex?". Endret 9. oktober 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har en linjal her, og klarer utmerket godt å finne både 11 cm og 13 cm på denne For ikke å snakke om 8 cm (pekefingeren min er 8 cm) Prøv å bedømme lengde/høyde diverse tilstander uten bruk av referanser som finger eller linjal, f.eks en sigarett og en colaflaske, og mål dem etterpå. Noen snekkervenner av meg leker ofte den leken, og man tar ofte meget feil, bl.a grunnet tykkelse De jeg har målt har vært gutter jeg har vært i langvarige forhold med. Jeg behøvde ikke å tvinge de for å si det slik, de var nok rimelig sikre på at utstyret "holdt mål".Jeg lurte ikke på om du fikk lov, jeg så bare overhodet ikke nytteverdien, når du allerede vet godt om du trives med den eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg