theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flaks for jenter at de kan kjenne da. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flaks for jenter at de kan kjenne da. Jepp, men hvis de er uerfarne så kan de lettere tro at den er 30cm, som en her sa, haha. Noe som forresten er helt latterlig å si, ingen tror jo på det. Lenke til kommentar
Eli88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er enig med dama di jeg. SYns det er mere sexy med litt hår. Men da mener jeg også "litt".Stusse de godt;) Hvordan da, litt? Har det helt glattbarbert på testiklene jeg, og stusser på krøllene rundt Høres bra ut. Det er vel helst krøllene jeg tenkte på. FInt at det ikke ser ut som en bush der nede. Men slik du beskriver det, er slik jeg liker det:D hee Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Trikset er å ha slanke lår. (: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Glattbarberte kjønnsorgan er meget uhygeniskt, dette har undersøkelser vist gang på gang.Pluss at (for menn iallefall) er det utrolig "metroseksuelt" Den som ser mitt glattbarberte skritt tror jeg gir faen. Og hvis jeg ikke fremstår som metroseksuell ellers, hvorfor skulle jeg da dømt som det bare fordi jeg ikke har hår på ballene? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hårete baller er det STYGGESTE i hele verden Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Glattbarberte kjønnsorgan er meget uhygeniskt, dette har undersøkelser vist gang på gang.Pluss at (for menn iallefall) er det utrolig "metroseksuelt" Den som ser mitt glattbarberte skritt tror jeg gir faen. Og hvis jeg ikke fremstår som metroseksuell ellers, hvorfor skulle jeg da dømt som det bare fordi jeg ikke har hår på ballene? Klart man må trimme/barbere skrittet, akkurat som jenter ikke kan la musevarmeren vokse fritt. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hva som er den "perfekte tissetassen" er jo morro å lese. men helt ærlig, lengde å bredde har da ikke så mye å si. det er hva du gjør med den, å med resten av det gud har gitt deg på kroppen din, som VIRKELIG er med på å gjøre en dame fornøyd hvilken størrelse har jeg? akkurat passe å er du ikke fornøyd med det, så skal jeg nok altids får deg tilfredsstilt på andre måter Lenke til kommentar
Gjest ;o Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Flatlus smittes vanligvis seksuelt. Lusene finnes hyppigst i håret rundt kjønnsorganene og endetarmsåpningen, men kan også forekomme i andre kroppshår, for eksempel på magen eller i armhulene. Jeg klør noe sinnsykt under armene innimellom, så mye at jeg har blåmerker! Kan det hende at jeg har flatlus der da? Jeg har aldri hatt sex e.l. da. Hvorfor er ikke menn like kresne som kvinner når det kommer til underliv? Er det ikke forferdelig mange flere versjoner av jenter sine underliv, enn gutter? Har dere gutta noen meninger om det, eller nøyer dere dere med alle...fasonger? Ja det er litt pussig. Det er da betydelige forskjeller der ute hos jentene og - kanskje enda mer enn hos guttene. Men det regnes vel kanskje som ufint å kommentere at alle jenter ikke er like deilige å ha seg med sånn rent fysisk? Jo trangere jo bedre, , men selvsagt må det ikke være for trangt. "Lengden" må også passe med lengden vår, hvis deres er for kort, så kan det gjøre vondt for begge parter, og hvis det er for langt, så vil det ikke være like godt for oss gutter. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Slik er den perfekte penis Bør ikke være for langSexolog Katrine Berling forteller at det kan være et større problem med for stor penis enn for liten. http://www.side2.no/sexogsamliv/article2270671.ece Da har jeg den perfekte penis, da:) Hihi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jo trangere jo bedre, , men selvsagt må det ikke være for trangt. "Lengden" må også passe med lengden vår, hvis deres er for kort, så kan det gjøre vondt for begge parter, og hvis det er for langt, så vil det ikke være like godt for oss gutter. Sa han som aldri hatt sex. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jo trangere jo bedre, , men selvsagt må det ikke være for trangt. "Lengden" må også passe med lengden vår, hvis deres er for kort, så kan det gjøre vondt for begge parter, og hvis det er for langt, så vil det ikke være like godt for oss gutter. Sa han som aldri hatt sex. Haha Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Får mer og mer inntrykk av at folk venter at en penis skal se ut som et spett - langt, tungt og rett. Ikke noe galt i å ha tungt skyts, men pistolen er ofte undervurdert. Det vet alle som har sett, tja, feks "The Man With the Golden Gun". Selv har jeg diverse vinklinger, og vil ikke kunne karakterisere min Andersen som verken gylden, tung eller rett, men den er da tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hårete baller er det STYGGESTE i hele verden Da skal jeg vise deg mine. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva som er den "perfekte tissetassen" er jo morro å lese.men helt ærlig, lengde å bredde har da ikke så mye å si. Det er det gutter med liten tiss trøster seg med :!: Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva som er den "perfekte tissetassen" er jo morro å lese.men helt ærlig, lengde å bredde har da ikke så mye å si. Det er det gutter med liten tiss trøster seg med :!: Erfaringsmessig har lengde og bredde forferdelig lite å si, så jeg er litt uenig med deg. Men for å skuffe flere; Det er noe som er litt fascinerende med en stor en Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er nok lite forskjell på en på 16 og en på 18, men blir den nede i 11-13 cm , og i tillegg er tynn... da er jeg redd mannen må ha noen andre sterke ferdigheter... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er nok lite forskjell på en på 16 og en på 18, men blir den nede i 11-13 cm , og i tillegg er tynn... da er jeg redd mannen må ha noen andre sterke ferdigheter... Jess. Og jenter som sier størrelsen ikke har noe å si, det morer meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg