Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er ikke menn like kresne som kvinner når det kommer til underliv? Er det ikke forferdelig mange flere versjoner av jenter sine underliv, enn gutter? Har dere gutta noen meninger om det, eller nøyer dere dere med alle...fasonger?

Noen er penere enn andre, men er jenter egentlig så veldig kresne når det kommer til underliv? Som regel har man falt for andre ting før man kommer så langt.

 

Sant. Jeg er en av de som ikke bryr meg om størrelse, at all, tenker mer på estetiske ting. Tenkte mer på den offisielle debatten; "teller størrelsen?" og all praten om guttetissen i blader o.l. Og det skal liksom være menn som er sexfikserte og ikke kvinner..?

Lenke til kommentar

Fordeler med barbert penis:

1: Den ser større ut (ja jeg vet det er en optisk illusjon, men likevel)

2: Økt følsomhet under sex (Who would say no to that?)

3: Damene slipper hår i maten (Liker ikke hår i maten selv så den kan jeg skjønne)

 

Ulemper:

1: xersess mener det er ekkelt

 

 

hmm... Lurer på hva jeg skal velge.

Lenke til kommentar

Kult at du svarer :)

Eg trur ganske mange gutter føler seg litt "homse" med glattbarbert, deriomot finpuss er gjer nok dei fleste. Bare var litt usikker på hvilken grad denne undersøkelsen var meint som liksom.

 

Fordeler med barbert penis:

1: Den ser større ut (ja jeg vet det er en optisk illusjon, men likevel)

2: Økt følsomhet under sex (Who would say no to that?)

3: Damene slipper hår i maten (Liker ikke hår i maten selv så den kan jeg skjønne)

 

Ulemper:

1: xersess mener det er ekkelt

 

 

hmm... Lurer på hva jeg skal velge.

Ikkje glattbarbert i alle fall, ulempen er ganske stor!

Lenke til kommentar
Fordeler med barbert penis:

1: Den ser større ut (ja jeg vet det er en optisk illusjon, men likevel)

2: Økt følsomhet under sex (Who would say no to that?)

3: Damene slipper hår i maten (Liker ikke hår i maten selv så den kan jeg skjønne)

 

Ulemper:

1: xersess mener det er ekkelt

 

 

hmm... Lurer på hva jeg skal velge.

Er jo ikke så veldig mye hår på selve pikken, mer på balla og i skrittet da..har aldri sett noen ha hår på pikkhuet!

Dere skjønner kanskje ikke meningen med dette innlegget, men det ser ut som om dere mener å barbere selve penis. Det blir bare fælt.

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...