Wooho Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 haha, @Rugboy du er så kule driver å danke med omvendt psykologi, din rakker Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja! Jeg vil IKKE ha 21. 21 er bare vondt Men heller 21, enn 15, right? hihi Nei, det tror jeg faktisk ikke! Og der skrumpa samtlige e-peniser på forumet med noen tommer... Lenke til kommentar
Bababuba Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Finnes den perfekte penis?.....noe så utrolig dumt. Alt er jo fullstendig subjektivt, noen liker store, andre liker heller at dem er litt små. Å spekulere på sånne ting blir bare helt absurd og kan virke skadende for noen, siden vi alle vil få komplekser ovenfor våre kjønnsorganer. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 har ikke de fleste allerede "komplekser" i forhold til sine kjønnsorgan? enig i at å definere den perfekte tissetassen blir helt absurd, pga det du sier, man vil helt klar IKKE få noe mindre komplekser av slikt. Men nå er det nå sånn at man alltid har lurt på hva det perfekte kjønnsorgan er, siden man har disse kompleksene rundt sitt eget, man vil alltid lure på om man har stort nok, om formen er riktig osv osv osv... disse kompleksene blir man nok aldri kvitt, å man får heller aldri roet ned noen med å gi en definisjon på dette. den perfekte tissetassen er den som er hengt på en som kan å bruke den, å som generelt har et par triks i ermet? eller hva? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 har ikke de fleste allerede "komplekser" i forhold til sine kjønnsorgan? Kan ikke si at jeg har det, har derimot andre bekymringer i livet, så tenker ikke over om penisen min er bøyd 2 grader mer enn den burde være. Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 har ikke de fleste allerede "komplekser" i forhold til sine kjønnsorgan? Kan ikke si at jeg har det, har derimot andre bekymringer i livet, så tenker ikke over om penisen min er bøyd 2 grader mer enn den burde være. skulle vell egentlig stått har ikke "de fleste allerede komplekser".... for er vell ingen her som kan komme her å si at de aldri har tenkt tanken på at utstyret kanskje ikke er bra nok? jeg mener, før man faktisk ble så trygg på at man ikke har noe å være "flau" over, eller at man ble så trygg at hvis man skulle ha noen mangler, erstattet dette med andre triks. er vell ingen her som kan komme å si at man i den tiden som usikker "fjortis" ikke hadde noen som helst usikre tanker når det kommer til visse plasser på kroppen? men for all del, har man ikke slike "komplekser" så er jo det selvfølgelig det beste! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Er det ikke veldig mye med 20 cm i omkrets? Hvordan måles det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 20cm/3,14=6,4cm i høyden. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan bekrefte myten om at størrelse ikke teller! Er ganske kresen når det kommer til gutter, men jeg ville heller hatt en 15cm enn 20cm. Alle vet jo at vaginalt samleie ikke er det som får en jente til å komme, men ytre faktorer (Flest jenter hvertfall) Så boys, don´t worry!! : ) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan bekrefte myten om at størrelse ikke teller! Er ganske kresen når det kommer til gutter, men jeg ville heller hatt en 15cm enn 20cm. Vel, hvis du faktisk hadde prøvd en 20 cm pikk, tror jeg pipa hadde hatt en annen tone. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan bekrefte myten om at størrelse ikke teller! Er ganske kresen når det kommer til gutter, men jeg ville heller hatt en 15cm enn 20cm. Alle vet jo at vaginalt samleie ikke er det som får en jente til å komme, men ytre faktorer (Flest jenter hvertfall) Så boys, don´t worry!! : ) Hvis du sier at du heller vil ha en på 15cm enn 20cm, så teller jo størrelsen for deg. ;-) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan bekrefte myten om at størrelse ikke teller! Ja, du kan bekrefte myten om at størrelsen ikke teller for deg. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 har testa 15 og 20, actually... Ja, best for meg kanskje.. Takk som rettet opp. Lenke til kommentar
Gjest ikke for lang Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Heller 14-15 enn 20-21 altså Ingenting som er så vondt som når gutten "stanger oppi", mulig jeg bare er kort altså, men typens på rundt 16 stanger oppi meg i enkelte stillinger, så skulle ønske han hadde litt kortere. Så for meg kan jeg tenke meg at en på 14-15 cm perfekt Tykkelsen har mye mer å si enn lengden, det er min erfaring. Ikke bra med for tykk heller, men kanskje litt kjedelig med alt for tynn. Forsåvidt ikke noe problem det heller, er bare å knipe igjen musklene nedentil, så blir det trangere og det føles godt selv om gutten har blyant-tiss Jenter som ikke klarer å gjøre seg trangere ved å knipe igjen burde TRENE musklene der nede! Hilsen jente på 22 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Finnes den perfekte penis?.....noe så utrolig dumt. Er man forelska blir alt perfekt. Så ja. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Blyanttiss, nå fikk jeg et rart bilde i hodet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det har for meg alltid vært en selvfølge at "størrelse" handler om lengde og tykkelse, selv om diskusjonen alltid ender på lengde. Etter man har nådd en viss lengde, hva den nå måtte være, så er det andre veien det begynner å gjelde. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er det ikke veldig mye med 20 cm i omkrets? Hvordan måles det? Ved linjal: Enkelt estimat er å måle høyden å gange med pi, om du antar at penisen din er en perfekt sirkel. Penisen er ganske sirkelformet og det vil gi et godt estimat med relativt liten usikkerhet Om du har målebaånd faktisk er jo det også en mulighet å bare surre det rundt. Endret 1. desember 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Evt. bruke en papirbit eller hva som helst å "rulle" rundt, for deretter å måle papiret med linjalen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_KRistian_* Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå er jeg 17,5cmlengde(BPEL) og 15,5cm(EG) i tykkelse og jeg har opplevd en jente som var utrolig slapp, der skal det ikke gå på meg. fy skam seg! jenter kan jobbe mye mindre med "utstyret" sitt for å få det bra enn gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg