Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jenter med pupper mindre enn D størrelse har problemer får så være. Jeg er rimelig fornøyd med min C-cup og har heller ikke behov å vite hva andre synes om de :)

 

En vagina er svært "stretchy", og utvider seg i forhold til størrelsen på det som kommer inn. Hvordan tror dere ellers kvinner kan føde?

 

Hørt om Storker eller? :whistle:

 

Neida L_C, for de fleste gutter tror jeg faktisk at det eneste de trenger er at dem har noe å ta tak i ;), og de bør sikkert være fra B og oppover, hvis det er alfabetet bh-størrelsene går fra. Og en dame med store bryster/hyller/klokker/ur som henger ned til navlen ekke særlig digg, heller da en dame med litt mindre og fastere bryster/hyller/klokker/ur.

Lenke til kommentar

Hehe, har selv liten pikk (14cmx12cm), men nå må gutta begynne å lære. Hva jenter syns om pikken min gir jeg blanke faen i, jeg er ikke interessert å innlede forhold med et kjønn hvor generelt mesteparten er ganske blaute i hodet. Men jeg skal si meg enig, jenter er faen meg et blikkfang.

 

Gjør som meg, istedet for å få noen følelser i jenta, få hun i seng og dump hu dagen etterpå. Tøm og røm! :D

Lenke til kommentar
Det er rimelige strekkbare muskler der bak også, så jeg tror nok ikke homofile menn har "Løsere hull" enn det du og andre gutter har:)

 

Nei, det at man er homofil betyr ikke at man plutselig får løsere hull, men så skrev jeg de som hadde pult mye får nok løsere hull.

 

En penis på 11 cm var sikkert godt nok for deg når du var jomfru.

Lenke til kommentar
Nei vet du, jeg er 100% sikker på at en hvilken som helst homofil mann har akkurat like stramt "hull" som en heterofil mann. Muskler!

Etter som man har mer analsex så lærer man å slappe av og man bli vant til det, den innerste muskelen blir slappere og dermed blir det mye enklere å ta en lyktestolpe opp i ræva hvis man vil. Den ytterste muskelen er den eneste vi kan stramme som vi vil, men den innerste kan vi bevisst ikke gjøre noe med.

 

Mye analsex kan også føre til at man ikke klarer å holde tilbake avføring like lett som om hvis man aldri har hatt noe opp i ræva.

 

Den siste der var noe jeg ufrivillig leste :thumbdown:, men nå får du også glede av informasjonen :wee:.

 

Og en 11 cm liten penis er akkurat like liten for en jomfru som den er for ei dame på 40 som har født 3 barn.

"kan føles akkurat like liten" er vel det korrekte, ikke alle blir like stram rett etter man har fått barn uten litt innsats, men ja jo fullt mulig å trene vaginaen til å bli strammere.

Lenke til kommentar
Og det å kunne trene opp en muskel til å slappe av er vel ikke det samme som at man konstant går rundt med slappe rævmuskler... :!:

 

Det er det ikke nei, men den blir uansett slappere hvis man puler mye, så det at man er like stram første gangen som etter 50'ende gang stemmer ikke.

 

Vent, hvorfor diskuterer vi dette? :ph34r:

Lenke til kommentar
Nei vet du, jeg er 100% sikker på at en hvilken som helst homofil mann har akkurat like stramt "hull" som en heterofil mann. Muskler!

Musklert kan bli slakke bare de strekkes nok, eller evt. revner. Det er jo et velkjent problem for både kvinner som har født barn, og homser som har tatt for mye i ræva. De klarer bare ikkje holde dritten inne like godt som andre.

 

Og en 11 cm liten penis er akkurat like liten for en jomfru som den er for ei dame på 40 som har født 3 barn.

Nei, slettes ikke! Du må jo se i forhold til fitta. En liten penis er relativt sett større for en trang fitte, enn den er for en løs fitte. Dermed kan man godt si at en 11cm penis er større for ei trang jomfru, enn ei 40 år gammel kjærring med tre unger.

Endret av Rugboy
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle opprette en tråd som het "Det perfekte mennesket har fått sin definisjon", en tråd hvor vi kunne samles og få utløp for vår perverse trang til å le av menneskers medfødte egenskaper. Tenk hvor moro vi kunne hatt det med å le av invalide rulle-Petter og krykke-Kari, og kanskje fremfor alt Jon med sin mikropenis. Kanskje vi kunne lure dem til å ta livene sine også. Å, det er godt å vite at folk her ikke er hyklere!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...