Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Folk som i første omgang spiller i lotto fortjener ikke pengene uansett. Man må ha tjent pengene for å kunne bruke dem riktig. Og til tidligere post: Klart jeg tror på idiotien, ellers hadde det aldri blitt noe på meg. Jeg har for lengst gitt opp å være aktiv i sengen, har ikke kondis til det. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Barberer dere med høvel eller maskin? Den fraværende lysten til å skjære meg har stanset meg før. Om det er en urskog fra før så starter jeg med maskin for å ta det lengste. Avslutter med høvel. Tar også det jeg klarer å få tak i rundt rævområdet. Nå er jeg ikke noe gymnast, men jeg gjør så godt jeg kan. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det at en vagina føles "trang" rundt en pekefiner, er ikke det samme som at pekefingeren kjennes stor ut i vagina.. .Dette er skikkelig vanskelig å forklare! Jeg ønsker meg ikke noen monsterpenis. En penis på 16-18 cm er mer enn bra nok! De som tipper 20 blir for store, og de som er på 14 og nedover er i minste laget. En kompis av meg sa en gang : "kuken min er ikke så veldig lang, men den er jævlig tynn!" :!: En tykk penis kan i noen tilfeller kompensere på lengden (til en viss grad. En lang penis kan ikke på samme måte kompensere for en tynn penis though. (det er jo begrenset for hvor lang det er vits at den er, og det skal ikke så mye ti før det faktisk gjør vondt!) Men for all del.. herregud! Jeg er ikke ekspert , så ta det jeg sier med en klype salt. Jeg har aldri påstått at det jeg sier er lov. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gjentar spm mitt til deg, i håp om svar: En gjennomsnittlig vagina [..]er heller ikke dypere enn rundt 11cm før strekking. I teorien skal altså en [..]11cm lang penis holde. Hvis du "bunnes" mellom 11 og 14cm inne, hva bruker du de ekstra 4-7cm, som en lengre penis gir, til? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gjennomsnittet finnes blant en veldig liten del av befolkningen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kvinnes reaksjon på dokumentaren "The Perfect Vagina": "I was absolutely horrified, shocked and utterly confused while watching the documentary The Perfect Vagina presented by Lisa Rogers." Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Må bare legge dette inn, var noen skremmende mus der må jeg si. 17 som jeg synes var helt fæl, lurer forresten på om dette blir for voksent for diskusjon.no :o Endret 10. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gjentar spm mitt til deg, i håp om svar: En gjennomsnittlig vagina [..]er heller ikke dypere enn rundt 11cm før strekking. I teorien skal altså en [..]11cm lang penis holde. Hvis du "bunnes" mellom 11 og 14cm inne, hva bruker du de ekstra 4-7cm, som en lengre penis gir, til? Hva vil "før strekking" si? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Min E-penis er perfekt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvis den baserer seg på forumposter så er den 17,08cm - aldeles ikke dårlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Holy SHIT! Med den omregningstabellen så synes jeg synd på de du holder på med, Dorian. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Må bare legge dette inn, var noen skremmende mus der må jeg si.http://www.channel4.com/health/microsites/...jamie-pics3.jpg 17 som jeg synes var helt fæl, lurer forresten på om dette blir for voksent for diskusjon.no :o 28 var heller inget.. fruktfat.. Gjentar spm mitt til deg, i håp om svar: En gjennomsnittlig vagina [..]er heller ikke dypere enn rundt 11cm før strekking. I teorien skal altså en [..]11cm lang penis holde. Hvis du "bunnes" mellom 11 og 14cm inne, hva bruker du de ekstra 4-7cm, som en lengre penis gir, til? Hva vil "før strekking" si? Vi har snakket om at en skjede er elastisk, altså kan "strekkes" betraktelig. "Før strekking" blir da før man putter inn noe som helst som trenger denne elastikken for å få plass. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvis den baserer seg på forumposter så er den 17,08cm - aldeles ikke dårlig. + 6cm i OT Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er ikke så langt unna "Perfekt" da. Har 17.5 i lengde og 15.5 i omkrets Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Må bare legge dette inn, var noen skremmende mus der må jeg si. NOEN?! Ser ut som om det har vært full aktivitet på gamlehjemmet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er ikke strekkingen halve moroa, da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er ikke strekkingen halve moroa, da? It is :O ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er ikke strekkingen halve moroa, da? En vagina før "strekking" er vel omtrent det samme som en slapp penis :!: Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Vel vaginaen utvides jo når kvinnen er opphisset, så det er vel nokså naturlig å se på den som en slapp penis når den ikke er utvidet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg