Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den perfekte tissetassen har fått definisjon ;)


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og å skylde på jentas størrelse er litt lavmål.

Men å skylde på gutters genetisk ufrivillige skjebne er ikke det?

Jeg synes egentlig det. Når det gjelder jenter under noen-og-tyve så er det svært få som har en slapp skjede. Hvis dette er tilfellet etterhvert som man føder og blir eldre så får det være, men jeg har aldri erfart en "løs" jente. Alle har hatt en tranghet man kan forvente av en ung jente/dame. Med peniser derimot, så varierer det mye mer. Her kan man ha alt fra lang og tynn til kort og tjukk og alt mellom, med mye større utslagsgivende variasjon enn hos jenter.

 

Alt under 15 cm er lite ? Igjen, du snakker for deg selv. Kan opplyse deg om at isåfall så er gjennomsnittet for lite for deg, og da er du vel antageligvis litt ..større enn gjennomsnittet nedentil, for å si det sånn.

Hvor er logikken her, egentlig? Mener du at en gjennomsnittlig penis og en gjennomsnittlig skjede skal passe sammen som hånd i hanske? Det er i beste fall optimistisk.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig det. Når det gjelder jenter under noen-og-tyve så er det svært få som har en slapp skjede.

Tvert imot så varierer skjedestørrelsen like mye som penis størrelse, om ikke mer. Hvorfor tror du noen ikke en gang kan føle en penis på 13cm, mens andre får multiorgasmer av det samme?

Aldri hørt om noen som får multiorgasme av en 13cm lang penis, men jeg får heller stole på deg. Jeg sa uansett ikke at det ikke finnes svært trange jenter (som vil trenge noe mindre), jeg sa bare at det ikke finnes særlig store skjeder (som vil trenge noe over gjennmsnittet for å kompensere). Mange her inne sier at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hva man bruker det til. Dette er 50% riktig, fordi hvis man ikke har størrelsen med seg så må man kunne bruke den. Hvis man derimot har størrelsen med seg så kan man ligge på rygg og la jenten ri seg i stykker.

 

Er man dyktig så kan man klare mye med liten penis, men hvis man må velge mellom passende/stor og dyktig eller (for) liten og dyktig, så er det fortsatt et rimelig klart valg.

Lenke til kommentar
Ro nøtta litt da! Ikke nødvendig å be folk henge seg vel?

Akkurat, så det er jeg som skal roe ned nøtta mi, og ikke Dicktator og hans forsøk på å provosere?

 

Aldri hørt om noen som får multiorgasme av en 13cm lang penis,

Det kalles å sette et uttrykk på spissen. Ikke gidd å heng deg opp i uviktige detaljer, uansett.

 

Jeg sa uansett ikke at det ikke finnes svært trange jenter (som vil trenge noe mindre), jeg sa bare at det ikke finnes særlig store skjeder (som vil trenge noe over gjennmsnittet for å kompensere).

Vil tro det ligger ganske 50/50.

 

Mange her inne sier at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hva man bruker det til. Dette er 50% riktig, fordi hvis man ikke har størrelsen med seg så må man kunne bruke den. Hvis man derimot har størrelsen med seg så kan man ligge på rygg og la jenten ri seg i stykker.

 

Er man dyktig så kan man klare mye med liten penis, men hvis man må velge mellom passende/stor og dyktig eller (for) liten og dyktig, så er det fortsatt et rimelig klart valg.

Det har ikke vært direkte mye snakk om ferdigheter i denne tråden, men ja, er 100% enig.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg synes egentlig det. Når det gjelder jenter under noen-og-tyve så er det svært få som har en slapp skjede.

Tvert imot så varierer skjedestørrelsen like mye som penis størrelse, om ikke mer. Hvorfor tror du noen ikke en gang kan føle en penis på 13cm, mens andre får multiorgasmer av det samme?

Aldri hørt om noen som får multiorgasme av en 13cm lang penis, men jeg får heller stole på deg. Jeg sa uansett ikke at det ikke finnes svært trange jenter (som vil trenge noe mindre), jeg sa bare at det ikke finnes særlig store skjeder (som vil trenge noe over gjennmsnittet for å kompensere). Mange her inne sier at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hva man bruker det til. Dette er 50% riktig, fordi hvis man ikke har størrelsen med seg så må man kunne bruke den. Hvis man derimot har størrelsen med seg så kan man ligge på rygg og la jenten ri seg i stykker.

Er man dyktig så kan man klare mye med liten penis, men hvis man må velge mellom passende/stor og dyktig eller (for) liten og dyktig, så er det fortsatt et rimelig klart valg.

 

Dette kan jo være riktig, kommer mye an på jenta. De fleste oppnår jo ikke vaginalorgasme, og mange klager jo også på at noen med stort utstyr tror at det er nok, og glemmer av alt det andre viktige.

 

Men bare så det er sagt, så har jeg lenge vært usikker på min egen størrelse, og derfor har jeg også lest utrolig mye om hva jenter synes om dette. Og jeg er også enig i, at de aller fleste foretrekker en større penis enn den gjennomsnittlige. Det er sånn det er, fint lite å gjøre med det. MEN, det er også en god del som ikke klarer å ha sex med de store, og noen som faktisk foretrekker under snittet. Og det jeg reagerer på, er måten folk uttrykker seg på.

 

Hvis man f.eks liker store pupper, hva er best å si ?

 

1. Jeg foretrekker store pupper, sånn er mine preferanser

2. Store pupper er best, alle med under DD har problemer. Sånn er det bare.

 

Det er latterligjøring, og det er respektløst.

Lenke til kommentar
fHvis man derimot har størrelsen med seg så kan man ligge på rygg og la jenten ri seg i stykker.

Tror du selv på den idiotien?

Jeg nevnte noe om dette tidligere, at de som har størrelsen med seg "er kjent for" å 'under'kompensere. En lite aktiv sexpartner er kjedelig. Uansett størrelse på hvilken som helst kroppsdel.

Ingen liker å ha seg med en potetsekk. Heller ei litt slapp(nedentil) men fyrig kvinne, enn en trang men død fisk anyday.

 

For å si det enkelt:

Stor penis=god i senga

er absolutt ingen selvsagt sannhet.

Endret av toth
Lenke til kommentar

At jenter med pupper mindre enn D størrelse har problemer får så være. Jeg er rimelig fornøyd med min C-cup og har heller ikke behov å vite hva andre synes om de :)

 

Jeg er veldig nysgjerrig på om noen av guttene her inne har opplevd å ha sex med en jente som har vært slapp/vid der nede. Så om noen har opplevd det, skrik ut !

 

En vagina er svært "stretchy", og utvider seg i forhold til størrelsen på det som kommer inn. Hvordan tror dere ellers kvinner kan føde? Den samme vaginaen som føles stram rundt en finger, kan føles stram rundt en penis like etterpå. Og føde noen måneder senere.

 

Viste dere forresten at det er muskler der nede som kan trenes? En kvinne som fødte for få måneder siden kan føles akkurat like trang igjen som hun var da hun var 16 år gammel.

Lenke til kommentar
Gjest Guest poster

Vil bare si at det er stor forskjell på damene nedentil!

Det er jo ikke slik at noen er "løse", men det er jo deilig når de er skikkelig trange.

Jeg er ikke så veldig stor, ca 17x14.

Men med min størrelse har ingen klaget i alle fall, bare fått gode kommentarer.

 

Når det er sagt har damene en jobb å gjøre.

Jeg har gitt skryt til alle damer, trange, mindre trange.....

Men det er utrolig forskjell på min nytelse, alt etter.

Noen har en utrolig "muskulatur" nedentil, og kan massere nermest, utrolig godt.

 

Så dersom dere tror at mus er mus, stemmer ikke dette.

Kvalitetsforskjellene er store også her.

Lenke til kommentar
At jenter med pupper mindre enn D størrelse har problemer får så være. Jeg er rimelig fornøyd med min C-cup og har heller ikke behov å vite hva andre synes om de :)

 

Jeg er veldig nysgjerrig på om noen av guttene her inne har opplevd å ha sex med en jente som har vært slapp/vid der nede. Så om noen har opplevd det, skrik ut !

 

En vagina er svært "stretchy", og utvider seg i forhold til størrelsen på det som kommer inn. Hvordan tror dere ellers kvinner kan føde? Den samme vaginaen som føles stram rundt en finger, kan føles stram rundt en penis like etterpå. Og føde noen måneder senere.

 

Viste dere forresten at det er muskler der nede som kan trenes? En kvinne som fødte for få måneder siden kan føles akkurat like trang igjen som hun var da hun var 16 år gammel.

 

Hør her, en av de klokeste poster i denne tråden.. ;)

Lenke til kommentar
En vagina er svært "stretchy", og utvider seg i forhold til størrelsen på det som kommer inn.

Du har helt rett. Men strider ikke det du sier nå med at alt under 15 er for lite?

En gjennomsnittlig vagina trenger vel ikke mye mer enn tommeltykkelse for å kunne knipe rundt, og er heller ikke dypere enn rundt 11cm før strekking.

I teorien skal altså en tommeltykk 11cm lang penis holde.

Hvis du "bunnes" mellom 11 og 14cm inne, hva bruker du de ekstra 4-7cm, som en lengre penis gir, til?

Er det det at følelsen av å bli "sprengt"/skjeden strekt til ytterpunktene er så god?

 

Hvordan tror dere ellers kvinner kan føde? Den samme vaginaen som føles stram rundt en finger, kan føles stram rundt en penis like etterpå. Og føde noen måneder senere.

 

Viste dere forresten at det er muskler der nede som kan trenes? En kvinne som fødte for få måneder siden kan føles akkurat like trang igjen som hun var da hun var 16 år gammel.

Det er jeg, og sannsynligvis andre, selvsagt klar over.

Det er jo derfor man snakker om at det er mer jentas "ansvar" om man ikke er fullstendig kompatible i utgangspunktet, nettopp fordi hun kan trene seg trangere.

De musklene du snakker om er absolutt ikke dumme å ha, under noen omstendigheter ;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
Jeg føler noen sier... man blir ikke lykkelig av å bli millionær. Det blir man.

Tvert i mot. Det er ingen undersøkelser som viser at blir lykkeligere av å vinne i lotto.

De gjorde en undersøkelse i statene (tror jeg) for å se om man ble mest lykkelig av å bli lam fra livet og ned eller å vinne i lotto. Riktignok så oppgav lotto-vinnerene å være mye mer lykkelig enn de som nylig hadde blitt lam i beina de første par månedene. Men ett år etter hendelsen så var det faktisk helt jevnet ut. Det var like stor andel av lamme folk som oppgav å være lykkelig som blandt lottovinnerene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...