levlex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke alt gikk som det skulle da Nokia lanserte Comes with Music i London torsdag. Les mer Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 :!: Haha! Av barn og fulle folk kan man høre sannheten, sies det, og i med at få vil gå med på at Will.i.am er et barn, så var han sikkert full ... eh, kul ... Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fri tilgang til musikk mot et fast beløp er uansett en genial modell spør du meg. I hvert fall for meg som forbruker. Når man i tillegg blir eier av musikken og kan benytte den som man vil etter abonnementsperioden går ut er det vel bare lossless-filer som gjenstår på ønskelista for min del. (såfremt utvalget er bra selvsagt...) Dessuten slår det meg at EMI både var først med DRM-fri musikk på iTunes og også har kastet seg med på dette. Absolutt positivt vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen hundrelapper for fri musikk på telefonen? Ser ut som om noen endelig er på vei ut av steinalderen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 jeg undres på om det har blitt slik at om du ikke bruker itunes som media spiller (uansett om du eier en ipod eller ikke) så er du ikke en av "gjengen"... winamp hadde vel noe av samme status når napster var måten skaffe musikk på... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FØKK itunes. Jeg blir adrenalinsint av sånn software Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FØKK itunes.Jeg blir adrenalinsint av sånn software Amen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Mye søppelproduksjon på amobil for tiden Har for lengst sluttet å bruke amobil som hovedkilden til mobilinfo på nett. Strek: jeg mener å bruke overskriften "– Itunes er kult!" og gjøre en sak ut av det Endret 4. oktober 2008 av mandela Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette er vel ikke en søppelproduksjon. Dette er etter min mening den viktigste lanseringen på mobilfronten for folk som liker å ha musikk på telefonen. Dette tror jeg faktisk blir bra om de skaffer seg et bra utvalg låter. Noen som vet hvilken kvalitet musikken vil ha? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FØKK itunes.Jeg blir adrenalinsint av sånn software Tør jeg spørre hva du bruker da? Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 FØKK itunes.Jeg blir adrenalinsint av sånn software Tør jeg spørre hva du bruker da? MediaMonkey er mye det samme som iTunes funksjonelt sett, men er mye mer ryddig og logisk bygget opp, bruker veldig lite minne, er kun for musikk, veldig mye lettere å gjøre avanserte oppgaver, og har mange flere innstillingsmuligheter. Gratisversjonen er veldig bra, men vil du ha enda mer funksjonalitet kan du registrere MediaMonkey Gold for en liten slant. Jeg bruker iTunes med iPhonen min nå, men MM-utviklerene jobber med støtte for synkronisering til iPhone for 2.x firmwaren enda. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Bindingstid? Swing and a miss Nokia! Det er uaktuelt for meg å betale for noko som ikkje tilbys lossless format utan DRM eller noko form for binding. Ved å kjøpe ein CD får eg alle låtene i CD-kvalitet, eg kan konvertere dei til akkurat kva format eg vil og putte dei på så mange PC-er og mp3-spelarar eg vil. Endret 4. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg liker konseptet med ubegrenset musikk + bra utvalg jeg. Om det er i MPR v0 kvalitet så syntes jeg det er akseptabelt. Det er jo ikke snakk om å betale full cd pris for det, hvis det er ubegrenset nedlasting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg