kaaasen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heisann. Kikket innom Elkjøp nå, og fant denne til 4995,- kroner. Ser at dette er internettpris, men det skal etter hva jeg har skjønt være mulig å bestille produktet fraktfritt til nærmeste Elkjøp-butikk. Har den kritikkerroset 32" HD-ready Tatung-TV'en nå, men har lyst på en Full HD TV, og jeg har fått litt penger mellom hendene. Er egentlig ikke ute etter noen andre TV'er, men lurer bare på om det er godt tilbud, eller om det er en ganske normal pris. Takker for alle svar, selvsagt. Mvh CompleXion Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hei:) ja jeg lurer også på om dette er en god tv til den prisen?? har selv en 32" philips lcd tv som jeg kjøpte i juletider ifjor for 4444kr. var vel et sånnt juletilbud. men hvordan blir kontrastforholdet på en 40"? er 10.000:1 bra nok til en så stor tv? på min 32" har jeg 7500:1 som jeg er meget fornøyd med:) men den er litt liten:P Er lysstyrken bra nok? er 8 ms (responstid) bra nok på en så stor tv? husker ikke hva jeg har på min 32" men jeg trur jeg har mindre enn 8ms? vanlig med mer ms på en større tv? fint om noen som har peiling på tv`er kan gi et svar på om det er et bra tilbud? noen som har erfaring med den tv`en? takk for alle svar:) mvh Steamy Endret 3. oktober 2008 av Steamy Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Slenger meg på her. LEste par tester her og alle har fått meget bra karakter. Virker til å være et knallkjøp hvis man ikke vil ha det absolutt nyeste og beste. Gi bort pris. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 her er en test av 46" modellen. Ellers er de like http://www.dingz.no/php/art.php?id=388400 Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Samsung LE40N87BDX til 4995,- er tilbudet over alt? hvis jeg går på www.elkjop.no nå så kommer det bare opp en 32" til 3995,- Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det ser slik ut nå ja desverre Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 FAEN! er det på grunn av at elkjøp har gjort en feil eller at de ikke lenger har flere tv`er av den typen igjen ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Æsj, da får jeg heller klare meg uten ny TV. Synd at tilbudet forsvant nå i alle fall :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå