Xanitra Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Altså.. her er jeg som trodde at vi prester fikk oss en ny pet å leke oss med. Men den er jo der bare noen få sekunder, så stikker den av og spiser frokost. What's the big deal? Hvordan kan den brukes mer effektivt, enn å bare være enda en halv grei shadow spell? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 du vet at du får mana når den angriper? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Auto-attack, vet du. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Den har en funksjon: mana-regen. I raids returnerer den bra mye mana også. 6000-10.000 mana i løpet av de få sekundene den lever. Endret 3. oktober 2008 av OC-Freak Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 får legge til at debuffs på mob'en som f,eks shadow weaving ellr no gjør at den skader mer= mer mana Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 ja, ok ganske bra, tenkte ikke på det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 -Evolution-: Dette er samme som hadde den herlige auto-attack-tråden en stund tilbake. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Forklar. Noe jeg har gåt glipp av? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=726974 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg dør! Takk, du reddet dagen min. :') Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Inte nog med att den ger mana, den ger också ca 42dps (per uppetid) vilket är ett stort plus på tex Brutallus. Där må man kasta den direkt för den skada den ger, inte för manan den ger tillbaka. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tip of the day: Read tooltips. Og nei, tooltips er ikke trainable Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Eneste som er kjipt med den er at den ikke spawner som passive, i PvP hender det at den flyr frem og tilbake mellom 2 healers... Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 om jeg ikke husker feil kan du kontrollere den,, attack,follow,stay. kanskje den hadde pet stance og... (passive,defensive,aggressive) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå