Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm. Hørt om mange som har lyst på PS3 bare pga little big planet, men spillet er jo kjempebra (Har fått veldig gode "karakterer" overalt) så tror ikke dem blir skuffet, uansett. En kollega på jobb som er skikkelig PC-spiller og hater konsoll skal nå kjøpe PS3 på grunn av LittleBigPlanet. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da har jeg fått testet ut en del... Satt meg ned rundt klokka 23.00 i går kveld, startet opp og tenkte å teste en halv time før jeg skulle ta kvelden. Det endte med 4 timer og klokken var 03.00 før jeg måtte rive meg løs. Litt tungt å stå opp 07.00 i dag. (Til tross for at jeg drømte om LBP i hele natt). Med andre ord: DRITGØY!!!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hvor mange er det egentlig som har fått tak i spillet her 'a?!??!?!!?!??!??!!! PÅ vennelisten min er det nesten konstant minst to stk som spiller LBP. Endret 22. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Seriously, slutt å whine. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Til tross for at jeg drømte om LBP i hele natt). Hehe. Kjenner meg igjen i det der. :!: Jeg drømte at jeg bygde DEN utrolig fete banen med massevis av kule monstre og rare oppfinnelser. Men selvfølgelig forsvinner alle de geniale ideene med en gang jeg våkner. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Til tross for at jeg drømte om LBP i hele natt). Hehe. Kjenner meg igjen i det der. :!: Jeg drømte at jeg bygde DEN utrolig fete banen med massevis av kule monstre og rare oppfinnelser. Men selvfølgelig forsvinner alle de geniale ideene med en gang jeg våkner. Skru av PCen og Playstation. Ta på deg klær, gå ut av rommet ditt, si hei til mor din, gå videre mot den døra du har fryktet i alle disse år. Mann deg opp til å åpne den og gå ut i den skremmende men forfriskende verden og pust dypt inn....kjenn den gode følelsen. Det er starten på ditt nye liv Tuller, men hvis man faktisk drømmer om et spill, er det verdt å sette seg litt ned og tenke over hvordan man har det i livet Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Yes, da var Historien fullført. Var litt i korteste laget, men du verden så morsomt det var. Variert og utfordrende brett som av og til var frustrerende vanskelig. Blir vel en ny gjennomspilling med en gang for å få 100% på alle brettene, noe som jeg tror vil ta tid. Kom forresten en patch i dag på rundt 50Mb uten at jeg har funnet hva den gjør. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Tuller, men hvis man faktisk drømmer om et spill, er det verdt å sette seg litt ned og tenke over hvordan man har det i livet Hvorfor det? Er det lov å drømme om en film? En bok? Har du en oversikt over hva man har lov å drømme om om natten før man må sette seg ned og ta et oppgjør med seg selv? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Yes, da var Historien fullført. Var litt i korteste laget, men du verden så morsomt det var. Variert og utfordrende brett som av og til var frustrerende vanskelig. Blir vel en ny gjennomspilling med en gang for å få 100% på alle brettene, noe som jeg tror vil ta tid.Kom forresten en patch i dag på rundt 50Mb uten at jeg har funnet hva den gjør. Kanskje den fjerner den uhyre skjemmende og spottende msukken som gjorde at spillet utsettes. Sony vet jo at mange har spillet. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Kanskje den fjerner den uhyre skjemmende og spottende msukken som gjorde at spillet utsettes. Sony vet jo at mange har spillet. Nope det gjorde den ikke. Sangen med den "fæle" teksten var fortsatt der etter oppdateringen. Men det har kommet enda en ny oppdatering i dag. Skal sjekke om de har tatt bort sangen denne gang. Edit: Haha. Sangen er der fortsatt! De har bare fjernet alt synginga. Rett og slett gjort den instrumental :!: Og det ser ut til at serverne er åpnet!! Men de har ikke overført noen av banene fra betaen(ennå). Bare to baner er publisert til nå. Den ene er min. One Level Six Trophies heter den. Endret 23. oktober 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje den fjerner den uhyre skjemmende og spottende msukken som gjorde at spillet utsettes. Sony vet jo at mange har spillet. Nei, sangen er der fortsatt. Har funnet ut at det vil komme en oppdatering senere som fjerner sangen. Denne oppdateringen endrer visst enkelte online funksjoner og legger til flere kostymer. De har også endret måten du slår av jetpack´en på. Tidligere måtte du riste på kontrolleren, nå holder det med å trykke O. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 De har også endret måten du slår av jetpack´en på. Tidligere måtte du riste på kontrolleren, nå holder det med å trykke O. Digg. Frustrerte meg en del over denne ristinga i betaen. Måtte jo veive armen opp og ned 180 grader for at det skulle funke... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 De har også endret måten du slår av jetpack´en på. Tidligere måtte du riste på kontrolleren, nå holder det med å trykke O. Haha, eg og en kamerat stresset for livet med å riste for å få av jetpacken før vi oppdaget at vi måtte trykke O. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skjønte aldri poenget med å måtte riste kontrollen for å gå av jetpacken. De kunne i d minste hatt en knapp i tilegg, så kunne de som ville stresse med å sitte å riste på kontrollen gjøre d, så kunne vi andre bare trykket på en knapp x) Ikkje et veldig stort problem, men bra at de fjernet d i oppdateringen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har serverne kommet opp? Jeg får ikke koblet meg til. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Snedig. Dem var online tidligere i dag, men nå ser det ut til at dem er slått av igjen. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er dette et sånn Spore-aktig spill? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei nei, langt i fra! Er et skikkelig platformspill Les noen reviews rundt om kring, så får du litt snøring i sakene Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er dette et sånn Spore-aktig spill? Vær så snill, kan folk ta seg TO MINUTTER til å lese gjennom tråder, anmeldelser, eller ihvertfall prøve å finne litt info før de spør? Denne tråden heter faktisk "Little Big Planet, anmeldelser, info og annet diskuteres her!", og da kan du vel muligens kanskje gjette deg til at det ligger link til en anmeldelse, skjermbilder mm i førstepost? Hadde du tatt et rask søk på Google, Yahoo, Kvasir eller Youtube, så hadde du sannsynligvis fått noen tusen treff som alle viser hva LittleBIGPlanet er. Så bruk to minutter på å prøve å finne info neste gang, istedet for at andre må bruke av sin tid for å rote det fram til deg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå