Erijk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dette spillet er så sinnsykt verdt å vente på! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tanker om LBP; *Er det mange enplayer-brett? *Hvordan er spillet lagt opp i forhold til online gaming, bør man kjøpe det "fra dag en" så du ikke ender opp med det på billigsalg 1 år etterpå og ingen spennende personer å spille med? (Det gjorde jeg med GRAW2, men heldigvis har jo det spillet en herlig en-player-del som jeg storkoste meg med.) *Når du har gjennomført enplayeren, er det bare å spille gjennom andres kreasjoner "for gøy" (altså uten å få noen achievments annet enn high score og gode tider, som uansett blir ca umulig siden det sikkert er en freak i USA som sitter døgnet rundt og skal bli "best")? Evt. lage egne kreasjoner og spille dem med venner (som kanskje ikke er interesserte i slikt)?. Ja, og selvfølgelig innrede poden din og kle opp han fyren din. Æsj, jeg trodde jo dette skulle være ett skikkelig jentespill men jeg er visst alt for påvirket av krigsspill Kjenner jeg ikke er interessert i sånnt sulledull. Har jo prøvd betaen men var litt treig og fikk ikke spillt så mye. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg og noen venner koste oss med editoren, vi lagde mye spennende dingser (med rakket ) Vi kjedet oss ikke et minutt av betaen, dessuten er det veldig gøy å spille gjennom brettene som folket har lagd med flere, 60 enspiller brett, som man kan spille lokalt er ikke så veldig lite heller. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dette spillet er så sinnsykt verdt å vente på! Word. Det er så far SYKT moro. Men enspillerdelen er LITT begrenset, og det er tydelig at de morsomste kommer når serverne kommer. Dog, jeg har spilt en del timer nå, og har bare 100% på EN bane! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gleder meg mer og mer, dette blir morsomt! Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvis man tenker på at alle enspillerbanene kunne vært laget av flinke folk på internett også, så er det uendelig med muligheter for gode brett! er helt sykt hva folk kommer til å lage etterhvert. Har spillt gjennom alle brettene, men har også bare 100% på 4-5 brett og aced (ikke mistet liv) på 6-10 av de. så UTROLIG mye å gjøre! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Antar at du har spilt noen timer da, Lomaxz. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Altså. akkurat hva er det man skal "gjøre" i disse brettene? Er det snakk om å bare bygge ting? Kan noen utdype på en litt "kort" måte? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Antar at du har spilt noen timer da, Lomaxz. Har spillt noen timer ja . angående stickers og sånn så er det nesten som pokemon var når vi var små synes jeg. "Gotta catch them all"! . skikkelig sticker abstinenser når man ikke spiller på noen timer. tc47: Hver "verden" har tre brett, og disse brettene har en slags historie, som blir fortalt av settingen og av kreasjonene du finner her. Er masse forskjellige utfordringer; hinderløyper osv, og ofte en slags "boss" på slutten av verdenen. Et av målene er jo også å samle stickers, objects, decorations, costumes og keys som du kan bruke til å få flere ting (ved hjelp av hemmelige sticker triggers), eller bruke til å lage/dekorere ditt eget level, eller få et fett utseende på sackboyen din. Nøkler brukes til å unlocke små mini-games. Er rimelig vanskelig å finne alle tinga på et brett. Får også ekstra bonus ting hvis man greier levelet uten å miste noen liv. I tillegg er det poeng på brettene, noe som gjør at man kan konkurere om første plass på high score lista for det levelet. Alt i alt masse å gjøre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Aftenposten: Terningkast SEKS Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg trenger seriøst hjelp til LBP her: Fikk spillet i dag, installerte det, startet opp, introen ruslet og gikk. SÅ: Eia prater og forklarer om spillet, da kommer det opp et spørsmål om å velge profil. Da ser det ut som om jeg kan velge mellom "Gjest" og min bruker. Problemet er at det går ikke an å velge noe som helst, ingenting skjer uansett hvilken knapp jeg trykker inn. Håndkontrollen funker, trykker jeg inn PS knappen kommer til XMB. Noen som har vært borti det samme? Løsningsforslag? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da har du vel to kontrollere tilkoblet PS3en. Slå av den ene og den vil forsvinne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan også bli sånt rot hvis du har koblet til Buzz-kontroll, GH-Gitar ol. Lenke til kommentar
nemiarwen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da har du vel to kontrollere tilkoblet PS3en. Slå av den ene og den vil forsvinne. hvordan slår jeg av den ene? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Holder inne playstation knappen i midten, og velg "slå av kontroller" Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bare hyggelig, kos deg med spillet. Har leita gjennom samtlige internett-sider nå, ser ut som jeg må vente med å skaffe meg LBP. Faen. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har på følelsen av at LBP kommer til å ha samme effekt som Wii (ikke i like stor grad) Hvor man viser det til noen man kjenner, som kjøper det (konsollen og spillet muligens?) samtidig som du går lei. Suksess for Sony ettersom det er det eneste store de har kommet med etter MGS4! (Håper jeg for dems skyld) GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hmm. Hørt om mange som har lyst på PS3 bare pga little big planet, men spillet er jo kjempebra (Har fått veldig gode "karakterer" overalt) så tror ikke dem blir skuffet, uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå