Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Begynner med å bli litt mange LBP tråder på første side nå! :!: Men denne tråden blir nyttig! Sant, men dette er nok den beste..... Kudos til trådstarter! Takker Skal sjekke om det har kommet mer anmeldelser rundt omkring Bare nesten 1 uke igjen så har jeg spillet i min Playstation 3!! mee to Da skal alle låsene på døra låses, telefon slås av og alt som kan forstyrre skal langt bort Står nok i maskinen om godt og vel en uke her også.. Og uten at jeg har brukt 50 øre på det! :!: Endret 14. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Teds Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ny norsk anmeldelse, PSAvisen.com 10/10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.gamepro.com/article/reviews/207...ittlebigplanet/ Enda en flott score!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 LittleBIGPlanet PSforum 9/10 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Likte Psforum sin omtale Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Enda en norsk anmeldelse av spillet 98% Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nå dukker det opp folk overalt som mener de har noe de skulle ha sagt. Jaja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Nå dukker det opp folk overalt som mener de har noe de skulle ha sagt. Jaja. Ja det er sant. Jeg så på VOICE TV her i går og til og med de hadde en omtalelse av dette spillet. Det var hun programlederen og tre andre gutter som satt der og det virket som det var mest opptatt av å se kule ut på tv enn å fortelle noe annet om spillet enn at det var "...dritfett, kult og barnslig sjarmerende... Du kan også koble deg opp til online på PlayStation 2 Communityen..." Når slippes dette? Er det den 22 eller den 24? Trådstarter sier den 22, men IGN sier 24... :S Gleder meg veldig, jeg er spent på om det blir flere kjente klær og hårfrisyrer som kan lastes ned, eller som følger med annet, enn bare Snake og Sephiroth sin stil. Endret 15. oktober 2008 av Trouble Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kommer ut 22. Én uke fra i dag... Lenke til kommentar
Zork Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Enda en norsk anmeldelse av spillet 98% - Litt lang og skjedelig opplæring for å lage baner. Skjedelig opplæring? Er det 16-årsgrense på spillet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Enda en norsk anmeldelse av spillet 98% - Litt lang og skjedelig opplæring for å lage baner. Skjedelig opplæring? Er det 16-årsgrense på spillet? La merke til dette jeg óg, hele den anmeldelsen besto av skrivefeil.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Har et spørsmål angående LBP's nedlastbare kostymer som fåes innen en uke etter realse: Kan jeg låne min kompis kopi av spillet for å så laste ned kostymene på min ps3 som han allerede har lastet ned med sin egen konto?? Det er koden en får i offical playstation magazine uk tidsbegrenset?? Håper på svar Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hvortdi gamer.no kommer med sin annmeldelse o.o Er jo så mangen andre norske annmeldere som allerede er komt ut med sine. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hvortdi gamer.no kommer med sin annmeldelse o.o Er jo så mangen andre norske annmeldere som allerede er komt ut med sine. Er veldig spent på Gamer.no's anmeldelse jeg óg, men at det tar tid kan jo ikke bety noe annet enn at de jobber ordentlig med den før den legges ut. Og det er bra! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Der er anmeldelsen fra Gamespot kommet , enjoy!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lurer på hvortdi gamer.no kommer med sin annmeldelse o.o Er jo så mangen andre norske annmeldere som allerede er komt ut med sine. Er veldig spent på Gamer.no's anmeldelse jeg óg, men at det tar tid kan jo ikke bety noe annet enn at de jobber ordentlig med den før den legges ut. Og det er bra! Æsj, vi kan jo ikke vite det. For alt vi vet kan det hende de selv må kjøpe det? Jeg synes Gamer.no burde ha en oversikt over spill de prøver, og snart vil komme med anmeldelse om. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Var innom Spider-Man i dag og ville bytte inn to spel og 9kr mot Little Big Planet. Fekk då beskjed om at spelet var utsatt, grunna feil i spelet. Dei måtte difor sende tilbake spela dei allereie hadde fått og greier. Vedkomande bak disken sa at han nettopp hadde fått vite om det sjølv. Andre med informasjon? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Var innom Spider-Man i dag og ville bytte inn to spel og 9kr mot Little Big Planet. Fekk då beskjed om at spelet var utsatt, grunna feil i spelet. Dei måtte difor sende tilbake spela dei allereie hadde fått og greier. Vedkomande bak disken sa at han nettopp hadde fått vite om det sjølv. Andre med informasjon? Les på forumet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har et spørsmål angående LBP's nedlastbare kostymer som fåes innen en uke etter realse: Kan jeg låne min kompis kopi av spillet for å så laste ned kostymene på min ps3 som han allerede har lastet ned med sin egen konto?? Og er koden en får i offical playstation magazine uk tidsbegrenset?? Håper på svar Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 X6.no - Terningskast 6 http://x6.no/omtaler.php?op=Spill&id=2394 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå