Allt í lagi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Neppe. Alle ser ut til å elske LBP. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Finnes det en norsk anmelder som ikke har gitt spillet full pott? Kan noen skrive en litt kynisk anmeldelse for å balansere? Kommer an på hva man legger vekt på. Spillet har småfeil, men ingen brølere. Det som gjør at alle elsker det er helheten. Da blir små feil og irritasjonsmomenter glemt fort. Ingen spill er perfekte, men om helheten er så bra som LBP vinner spillet. Ingen kan si at LBP ikke er et bra og gjennomført spill basert å en kul idè, men om man legger vekt på at det tross alt er et plattformspill og ser det svart på hvitt tror jeg det finnes mye man kan pirke på (jeg har ikke funnet noe ennå). Hele spillet virker så godt produsert og gjennomført. Man ser at de som har laget har hatt det gøy. Derfor er spillet så godt som det i mine øyne. Den grafiske stilen er også dessuten ganske unik. Har man et Playstation Eye kan man sette inn bilder av seg selv eller det man måtte ønske å ta bilder av. Disse kan man dekorere med rundt om i verden. Selv har jeg såvidt begynt... Endret 14. oktober 2008 av Dinsdale Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg spilte en del i betaen når den var aktiv, og jeg må si at kontrollene irriterte meg mer enn én gang - spesielt på z-aksen (innover i de tre stegene) - som også er nevnt i IT-avisen's anmeldelse. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 God Metascore so far. Metacritic Men brukerne (som neppe har tilgang på fullversjonen) flamer jo verre enn Dark Knight-fans flama gudfaren. Metascore på 95 i skrivende stund, og brukerscore på 5.7 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 @Alinoe: Sånt er helt håpløst. Det burde ikke vært mulig å gi score for brukere før (noen dager etter) utgivelsesdatoen. Dette spillet har jeg virkelig lyst på. Får anbefale det til alle vennene mine med PS3. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bestillte det igår hos gamezone. Får visst med en t-skjorte, ikke det at jeg noen sinne kommer til å gå med den, men greit nok. Gleder meg nå. Og gleder meg også til gamer.no`s anmeldese Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bestillte det igår hos gamezone. Får visst med en t-skjorte, ikke det at jeg noen sinne kommer til å gå med den, men greit nok. Gleder meg nå. Og gleder meg også til gamer.no`s anmeldese Ka? Kommer du ikkje til å gå me en genial t-skjorte? :O Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, tviler på det, må ivertfall først se hvordan den ser ut. Og om jeg får rett størrelse. Fikk med en t-skjorte når jeg kjøpte Dark Sector, men den var så liten at jeg fikk den ikke på meg engang. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Begynner med å bli litt mange LBP tråder på første side nå! :!: Men denne tråden blir nyttig! Sant, men dette er nok den beste..... Kudos til trådstarter! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Begynner med å bli litt mange LBP tråder på første side nå! :!: Men denne tråden blir nyttig! Sant, men dette er nok den beste..... Kudos til trådstarter! Takker Skal sjekke om det har kommet mer anmeldelser rundt omkring Bare nesten 1 uke igjen så har jeg spillet i min Playstation 3!! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Begynner med å bli litt mange LBP tråder på første side nå! :!: Men denne tråden blir nyttig! Sant, men dette er nok den beste..... Kudos til trådstarter! Takker Skal sjekke om det har kommet mer anmeldelser rundt omkring Bare nesten 1 uke igjen så har jeg spillet i min Playstation 3!! mee to Da skal alle låsene på døra låses, telefon slås av og alt som kan forstyrre skal langt bort Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Woho, bare hmmm. litt over 2 måneder så står spillet i ps3'en Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde ikke tenkt å røre dette spillet, men etter så mange gode anmeldelser så før jeg nesten teste det iallefall. For demo kommer vel? Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 da var det bytta inn 2 spill og 9 kr mot lbp på release dagen, faen så jeg gleder meg 1 uke igjen! Kor får du gjort dette? Har ein del spel eg definitivt føler meg ferdig med Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Håper virkelig deal.no sender ut så jeg har det på release. Er sulten på dette spillet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 da var det bytta inn 2 spill og 9 kr mot lbp på release dagen, faen så jeg gleder meg 1 uke igjen! Kor får du gjort dette? Har ein del spel eg definitivt føler meg ferdig med Tror det e gamestop/ebgames som har det tilbudet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hadde ikke tenkt å røre dette spillet, men etter så mange gode anmeldelser så før jeg nesten teste det iallefall. For demo kommer vel? Nei, det kommer ingen demo. Nærmeste du kom var betaen som ble avsluttet søndag. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jaja, godt det fremdeles er mulig å teste spille i en fysisk butikk før en kjøper. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åtte dager.....snart ryker jeg inn på Blakstad.... Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Huff, det blir så mange spill som skal kjøpes! LittleBigPlanet, Far Cry 2, Fallout 3, Resistance 2, Saints Row 2 og Metal Gear Solid 4. Håper lommeboka noensinne vil tilgi meg for dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå