HerrGhost Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ITavisen: Terningkast 6 http://www.itavisen.no/sak/789700/En_nesten-revolusjon/ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hva kommer til å skje med betaen på PS3en min når spillet slippes? kan den fortsatt brukes? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Betaen ble ferdig i natt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Flott at spillet får gode karakterer. Det er vel en liten revolusjon innen industrien, dette her. IGN Review - By Chris Roper Endret 13. oktober 2008 av Only Chaos Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 GAAAAH!!! Fremdeles ni dager igjen og jeg fikk ikke med meg betaen....Håper bare at spillet havner i postkassa på datoen og ikke dagen etter... Snakka med DEAL folka, de sa at spillet vil være i postkassa på RLS, så lenge leverandøren holder det den lover. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Betaen ble ferdig i natt. Og jeg savner den Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://forums.gametrailers.com/showthread....5484&page=1 Ganske imponerende. Revolusjon innen spillindustrien! Og bare for PS3-eiere å nyte Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Betaen ble ferdig i natt. Og jeg savner den Eg og Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hvor i all verden er gamer.no's anmeldelse av LBP?? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 De må vel kjøpe spillet selv. Heftig tråd på gametrailers, ja. Ble nesten overveldet. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Innrømmer at jeg angrer litt på PS3-salget, men jaja, jeg får håpe jeg får prøvd det ved en annen anledning. Dette virker helt utrolig fantastisk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Innrømmer at jeg angrer litt på PS3-salget, men jaja, jeg får håpe jeg får prøvd det ved en annen anledning. Dette virker helt utrolig fantastisk Har du solgt den?! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) hvor i all verden er gamer.no's anmeldelse av LBP?? Min erfaring er at Gamer.no ofte er litt sent ut med sine anmeldelser. Noe som sikkert er pga. at de bruker mer tid på spillene som omtales enn de fleste andre nettsteder. Gleder meg til dette! Synd at jeg trolig reiser bort dagen før det kommer og blir borte en uke! Endret 13. oktober 2008 av qweac Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Jo, hei, du. Jeg skal bare melde fravær. Ja, jeg skal til Mallorca. Jaja, det blir gøy det, masse sol og sånt." Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ah, flotte anmeldelser. Har lenge vært litt i tvil om dette var noe for meg, men dette ser morro ut, forhåndsbestilte nettopp. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Innrømmer at jeg angrer litt på PS3-salget, men jaja, jeg får håpe jeg får prøvd det ved en annen anledning. Dette virker helt utrolig fantastisk Har du solgt den?! Rett og slett! Den ble så lite brukt etter at jeg kjøpte ny PC, så jeg solgte den bare. Litt synd nå må jeg innrømme Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er vel en av det fineste spillopplevelser jeg har hatt iår Alt virker perfekt på en måte. Har nettopp begynt. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ITavisen har den beste anmeldelsen av de norske.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 ITavisen har den beste anmeldelsen av de norske.. Sant! Den var utrolig bra. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Finnes det en norsk anmelder som ikke har gitt spillet full pott? Kan noen skrive en litt kynisk anmeldelse for å balansere? Endret 14. oktober 2008 av ketilkn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå