Gå til innhold

Little Big Planet, anmeldelser, info og annet diskuteres her!

Anbefalte innlegg

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/938583.asp

Der har den første anmeldelsen kommet ut, og det var sånn som jeg forventet meg

Viss dere finner anmeldelser så post dem gjerne her inne

Vil si jeg gleder meg bare mer og mer til spillet, får vite hvor bra det av dem som har testet betaen, noe som jeg ikke får gjort..

Når jeg får spillet i posten, kommer til å spille det jævla mye fordi jeg elsker å lage ting og kan vise mine kreative sider :p

Spillet lanserer 22.oktober her til lands ville jeg tro!

Anmeldelser:

gamereactor.no: 10/10

eurogamer.net: 9/10

gamereactor.dk: 10/10

gameplayer.se: 9/10

Official Playstation Magazine UK 10/10

dagbladet.no: Terningkast 6

vg.no: Terningkast 6

Spillmagasinet: Terningkast 6

Itavisen: Terningkast 6

IGN.com: 9.5/10!!

Gameplayer: 10/10

Meristation: 9.5/10

Ferrago: 9.3/10

IGN.AU: 9.2/10

Kikizo: 9/10

Maxi Consolas: 10/10

Gamepro.com: 5/5

PSAvisen.com: 10/10

PSforum.no 9/10

Gamespot.com: 9/10

Info:

General Features

Play the game, learn the skills and then find your own way to play. There isn't a set solution to anything -- you live LittleBigPlanet however you want to.

Create your own content – customize your character and build your own locations. You have the power to rearrange anything in this unbelievably tactile landscape.

Build, move, create, collaborate – then share content with friends or publicly by inviting the whole world to come and visit your own location on LittleBigPlanet.

Unlimited possibilities for user-created content – players can customize everything: their characters, the landscape around them and their own patch on LittleBigPlanet.

Players discover and win new skills and items to aid them on their creative journey.

Initial levels will be provided – endless others are user-generated on a global scale.

LittleBigPlanet changes every day as players contribute their own levels.

Online and offline multiplayer modes – play alone, work as a team or get competitive

LittleBigPlanet global community for players to get involved with: includes player comments, rankings and easy communication with new and existing friends

Skjermbilder:

http://ps3.ign.com/dor/objects/856680/medi...5041738757.html

http://ps3.ign.com/dor/objects/856680/litt...?page=mediaFull

Det å lage dine egne baner gir meg mye frihet og fantasien som jeg har den skal vises i Little Big Planet!!

Tror nok det er ikke bare meg som gleder meg sykt til spillet kommer :new_woot:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strengt tatt ingen bombe at Playstation Magazine UK gir 10/10, det hadde de ha gitt uansett om spillet var elendig, de må jo selge for sitt eget produkt.

Derimot, noen som vet om steder man får kjøpt et eksemplar av Playstation Magazine UK?

Lenke til kommentar

Om noen gir spillet noe annet enn 10/10 så kan jeg med 100% sikkerhet si at vedkommende aldri burde vært anmelder. Little Big Planet, om så bare beta så er det noe av det mest imponerende, morsomme, teknisk briljante og mest gjennomførende revolusjonerende spill i historien. Nå tenker jeg helt tilbake til C64 tidene. Dette er det morsomste jeg noensinne har spilt i hele mitt 26 årig liv.

Satt hele helga med spillet konstant, igår spilte jeg 15 timer i strekk. Noe som er ekstremt siden jeg egentlig har sluttet å spille nesten siden det er så mye dårlige spill. Dette forandret på dette gitt :p

Greitnok gameplayet er beyond perfekt, det visste vi fra før av. Men selve Create Mode overrasket meg veldig, det er så sinnsykt bra gjennomført. Minner meg om en VELDIG anvansert versjon av Incredible Machine, sykt bra. Jeg kan lage hva jeg enn ønsker.

Sitter på jobb og tenker på ting jeg kan lage, kanskje en romrakett, heis, robot eller snowboard ? Så må jeg tenke hva jeg kan bruke av fysikk for å gjøre nettopp dette. Er sykt gøy å få til slike ting. Man føler man har "skapt" noe og kan deles med andre.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Om noen gir spillet noe annet enn 10/10 så kan jeg med 100% sikkerhet si at vedkommende aldri burde vært anmelder. Little Big Planet, om så bare beta så er det noe av det mest imponerende, morsomme, teknisk briljante og mest gjennomførende revolusjonerende spill i historien. Nå tenker jeg helt tilbake til C64 tidene. Dette er det morsomste jeg noensinne har spilt i hele mitt 26 årig liv.

Satt hele helga med spillet konstant, igår spilte jeg 15 timer i strekk. Noe som er ekstremt siden jeg egentlig har sluttet å spille nesten siden det er så mye dårlige spill. Dette forandret på dette gitt :p

Greitnok gameplayet er beyond perfekt, det visste vi fra før av. Men selve Create Mode overrasket meg veldig, det er så sinnsykt bra gjennomført. Minner meg om en VELDIG anvansert versjon av Incredible Machine, sykt bra. Jeg kan lage hva jeg enn ønsker.

Sitter på jobb og tenker på ting jeg kan lage, kanskje en romrakett, heis, robot eller snowboard ? Så må jeg tenke hva jeg kan bruke av fysikk for å gjøre nettopp dette. Er sykt gøy å få til slike ting. Man føler man har "skapt" noe og kan deles med andre.

Har du spillet allerede? Pirat?

Hvis du ikke vil svare her, kan du godt gjøre det på PM.

Er utrolig spent på dette spillet :D

Lenke til kommentar

Har du spillet allerede? Pirat?

Hvis du ikke vil svare her, kan du godt gjøre det på PM.

Er utrolig spent på dette spillet :D

Eh... Hørt om betaen..? Det er liksom bare en gigantisk glødende 78 siders tråd om den right here.

Lenke til kommentar
Eh... Hørt om betaen..? Det er liksom bare en gigantisk glødende 78 siders tråd om den right here.

Spar meg attituden, vennligst. Ja, jeg har hørt om betaen, om bare såvidt. Siden Avean hele veien referte til "spillet" i sin post, kobla ikke jeg at det var betaen han snakka om.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Bare være oppmerksom på at alt sosialt liv går rett ut vinduet om du setter deg ned med det :) Er som dop å sitte å lage eget innhold, man får et kick av å lage noe mekanisk f.eks som ingen andre har gjort før deg. Ta for deg utfordringen med å ikke bare få et fly til å ta av, men kontrollere det etterpå. Må tenke på fysikken, vekten, kraften, sikkerheten til spillerne..... sånne ting digger jeg :D

Alt er mulig i spillet, så man må bare sette seg ned og tenke ut en løsning.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Strengt tatt ingen bombe at Playstation Magazine UK gir 10/10, det hadde de ha gitt uansett om spillet var elendig, de må jo selge for sitt eget produkt.

Derimot, noen som vet om steder man får kjøpt et eksemplar av Playstation Magazine UK?

No e den kommet ut. (iallfall i Bergen) Med både Svær omtale og Kratos kostyme til sackboyen din :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...