OC-Freak Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hver Jæ***** dag ringer det fra tlf 35019885 mellom 13 og 15 på ettermiddagen, to ring eller så, ikke mer. og hvis jeg rekker å ta den er det ingen som svarer så klart. Lukter svindel laaang vei, så det er uaktualt å ringe tilbake å kjefte dem huden full. Dette er fra et nummersøk: Treff i firmanavn: 1 treff Nummeret brukes til markedsundersøkelser og/eller telefonsalg og har derfor ingen oppføring i Telefonkatalogen. 35 01 98 85 Hvordan får jeg stoppet denne oppringingen? Spesielt irriterende de ukene jeg jobber nattskift og sover på denne tiden. Er det noen muligheter for å sperre enkle nummer på telefonen? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mest trolig siden det er mellom et fast tidspunkt du mottar disse oppringerne, ville man tro det er en datamaskin som styrer dette. Noe utfra dette, er vel ikke noe man kan gjøre, med mindre man skrur av telefonen.. Eller at du prøver å få tak i hvilket firma som står bak dette nummeret, og snakke med de. Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 I følge www.telefonterror.no, tilhører nummeret Telenor Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fikk en telefon av dem idag også, svarte selvfølgelig ikke. Enkelte mobiltelefoner kan faktisk blankt sperre enkelt numre, sjekk din telefon. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det viktigste er trossalt å gå inn på www.brreg.no og reserve seg mot dritten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå