Gå til innhold

9/11 gjerningsmenn virkelig muslimer?

Anbefalte innlegg

Pentagon da?

Hva har dere om det da?

Merkelig at videoovervåkningskameraer i området fikk besøk av FBI der all av tape forsvant og eneste publiserte bilder er fra et kamera som står 90 grader til ""flyets"" path?

Og at det bare er et hull og ikke noe mer skade av vingene?

Stoppet plutselig vingene i veggen og spratt opp i himmelen igjen?

Ja kanskje betongen tålte vingene? Men motorene da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ikke la oss Glemme BLACK BOXES som er laget av verdens hardeste materiell !!!! UMULIG OM DE BLIR PULVERISERT.. Ingen black boxes ble funnet , ikke engang på Pentagon

Hva er nå ferdskriver og taleregistrator laget av :

Flight recorders are housed in heavy steel within layers of insulating materials, protecting them against impacts of 100 G’s and fires of 2,000° F (1,093° C). The recording tape is also protected against inadvertent erasure and contact with seawater. These precautions provide that the recorders will survive extreme climatic conditions as well as even the most serious accidents.

kilde

verdens hardeste materiale er vel stort sett regnet å være diamant

(100G betyr vel sånn ca at flyet må stoppe på 1/10 sekund eller 15 meter om det holdt 360km/h (100 m/s), og det er vel omtrent det som skjer (minst) når du krasjer rett i bakken)

Lenke til kommentar

Kom bare innom denne tråden for å lese hva det var. Følte det var urealistisk at ni av elleve gjerningsmenn var muslimer. Tenker da på straffeforfulgte i Norge. Ja, dette trodde jeg seriøst. Sier det ikke bare for å være ekkel eller arrogant. Uansett trådstarter/moderator(er): Trådtittel bør endres til 9/11-gjerningsmenn eller kanskje noe norsk, med 11. September...

Så hva jeg mener om alle konspirasjonsteoriene rundt ellevte september: De er konspirasjonsteorier, de har ikke hold i virkeligheten. Selvsagt er de godt fremstilt, med gode argumenter osv. Likevel, det viser seg omtrent alltid at alle konspirasjonsteorier til syvende og sist bare er tull. Hadde kanskje vært gøy om handlingen i serien USA, var som Hotel Cæsar, med bedrag, utroskap etc. Men det er nok ikke realiteten.

Lenke til kommentar
disse "konspirasjons tinfoil folka" snakka om den økonomiske kollapsen som skjeer akkurat nå for flere år sia. det er en grunn till at folk leser mer å mer ting som ikke er mainstream.

Er alltid økonomer som spår det ene og det andre i finans verden..

Det er alltid noen som kan si: hva var det jeg sa.. Pga. det er så utrolig mange spekulasjoner rundt dette hele tiden..

Det jeg ikke ser,er hva USA skal tjene på og arrangere ett terrorangrep på seg selv.. Snakker om ett land med ett folk som elsker landet sitt mer en noe annet.. Ett land som er stolt.. En krenkelse som dette, og vise svakhetstegn, er ikke noe som de gjør frivillig..

Jeg så denne filmen på tv2, om twin towers.. En av argumentene var at Twin towers var akkurat forsikret, og at de kunne tjene noen usle milliarder.. og at de fikk en grunn til og gå inn i Irak.. Vist USA vil gå inn i Pakistan, så gjør de det.. Vil de gå inn i Iran, så gjør de det.. Vil de gå inn i Norge, så gjør de det :no: Hvem stopper de?

Kina sitter på andre siden og er rimelig care.. Russland hadde nok gått i mot dem vist de gikk inn i Norge pga Norge hadde blitt en trussel vist USA kunne satt opp styrkene sine her.. Og NATO hadde nok gitt litt lyd fra seg men poenget er bare at USA trenger ikke en unnskyldning..

Det blir bare så poengløst og ta ut Twin Towers syntes jeg.. Men at Al Qaida sto bak, det gir mye mer mening..

Lenke til kommentar
Store deler ble selvsagt totalt "pulverisert" siden flykroppen ikke er laget av massivt metall.

Men fortsatt skal visstnok 80% av flyet ha ligget i krateret.

Javel. Og relevansen for dette er? Jeg vil også ha kilden dine.

Iallefall hvis man stoler på den offisielle rapporten.

Kilde?

3. Andre bygninger kollapset også.

Bevis? Flere av bygningene ble skadet men jeg har aldri lest av flere enn 3 av dem kollapset.

Bygning 3: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/p...s/wtc3des1.html

Eller bygning 4: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/p.../gzlocal_c.html

Kilden bør være kjent for truthere :D

Lenke til kommentar
Pentagon da?

Hva med Pentagon? Øyenvitner så flyet.

Merkelig at videoovervåkningskameraer i området fikk besøk av FBI der all av tape forsvant og eneste publiserte bilder er fra et kamera som står 90 grader til ""flyets"" path?

Det er helt vanlig å samle inn slikt i forbindelse med slike hendelser. Det er nødvendig for å etterforske saken.

Joda, vingene lagde merker.

Nei, restene er der.

Du ser hull etter dem og, hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Pentagon da?

Hva med Pentagon? Øyenvitner så flyet.

Det er helt vanlig å samle inn slikt i forbindelse med slike hendelser. Det er nødvendig for å etterforske saken.

Nei, restene er der.

Spennende...

Har du et bilde av pentagon som viser skader gjort av motor og vinger?

Send gjerne et bilde av flyrestene og samt bildet at den type fly som det angivelig ble truffet av.

NB: truthere??

Er det et kosenavn for mindre naiv?

Lenke til kommentar

HulkHaugen: Hva med å drite i å legge ut søppelvideoer som er tilbakevist for lengst?

FEIL.. andre byggninger imploderte ikke slik som Wtc7 1 og 2 gjorde..

Som du ser over, så kollapset andre bygninger også. Kildene er truthernes egne sider :)

Det var heller ingen VOLDSOM brann da det brant i 2 etasjer ut av 63...

Jo, det var voldsom brann i WTC7.

Morsomt å høre Silverstein eieren av byggningen tegne den største terrorforsikringen uker før, og høre han si på et opptak "PULL IT" " The building was so damaged that we decided to pull it" so we watched the building implode!!

HELLO!!! Det tar Uker i forkant å plante bomber i en byggning for å gjøre som nedrivningseksperter kaller det "PULL IT"

Du tar feil. "Pull it" brukes ikke av rivningsfirmaer. Dessuten snakket han om gruppen med brannmenn inne i bygningen da han sa "it". Han sa at de skulle trekke den ut, der "den" altså er en gruppe brannmenn.

Dette lukter INSIDE JOB !!

Kanskje du synes det, men det virker mer som en religiøs overbevisning enn noe annet.

Fly er laget av Alluminium og Rolls Royce motorene er laget av Forsterket Metall, de blir ikke "pulverisert" til støv! dette er latterlig å påstå! da den kræsjet i jord... FLYKRÆSJ legger igjen STORE RESTER som motorer, fly hale og midtseksjoner.

Hvis du hadde brukt mindre tid på å skråle og mer tid på å tilegne deg kunnskap og les det folk faktisk skriver, så påpekte jeg nettopp at "deler ble slynget ut over et stort område". Men flykroppen er ikke massivt metall.

Og ikke la oss Glemme BLACK BOXES som er laget av verdens hardeste materiell !!!! UMULIG OM DE BLIR PULVERISERT.. Ingen black boxes ble funnet , ikke engang på Pentagon

Pulverisert eller ikke, de kan helt fint bli ødelagt.

Det virker som dere som holder liv i den offisielle LØGNEN er helt stokk dumme at jeg ler i søvne...

Hva med å komme med gyldige argumenter og ikke bare skriking og skråling?

Lenke til kommentar

Send gjerne et bilde av flyrestene og samt bildet at den type fly som det angivelig ble truffet av.

Angivelig? Det var øyenvitner der, lille venn.

Selv truthere peker på skadene fra vingene, osv.:

http://911research.wtc7.net/pentagon/evide...tos/morris.html

Flere bilder her:

http://911research.wtc7.net/pentagon/evide...otos/index.html

Nei, det er et av navnene på de som er religiøst overbevist om at de sitter på sannheten ("Bush sprengte alt i lufta personlig"-ish) selv om alle fakta tilsier noe annet.

Lenke til kommentar

Angivelig? Det var øyenvitner der, lille venn.

Ja, det var flere. mange hevder også det var en missile, så der er vi like langt.

Mulig jeg er litt blind nå, men jeg klarer paktisk ikke å se hverken skader på pentago etter motor og vinger eller rester av et pasasjerfly

Nei, det er et av navnene på de som er religiøst overbevist om at de sitter på sannheten ("Bush sprengte alt i lufta personlig"-ish) selv om alle fakta tilsier noe annet.

Der er vi delvis enig

Terror og fryter for terror har blitt en religion.

Det har jeg sagt tidligere!

Bush sprengte vell ikke noe som helst i lufta...hadde han hadde vell foredrag på en skole om jeg ikke husker feil.

Det er vell litt mere komplekst enn som så...

Lenke til kommentar
Ja, det var flere. mange hevder også det var en missile

Ikke av øyenvitner, nei.

Mulig jeg er litt blind nå, men jeg klarer paktisk ikke å se hverken skader på pentago etter motor og vinger

Eh, du ser ikke teksten "left wing impact damage" på bildet?

eller rester av et pasasjerfly

Si meg, holder du meg for narr? Eller gidder du bare ikke å følge linkene du selv etterspurte? Den andre linken har blant annet et bilde med teksten:

"Photo of a piece of aircraft hull"

Eller:

"Photos of an engine rotor"

Eller:

"Photo of an engine assembly"

Eller:

"Photos of aircraft pieces inside the building"

Eller:

"Photos of aircraft pieces in the yard"

Eller:

"Photos of crash debris in the yard"

Eller:

"Photos of small aircraft pieces"

Hvis du bare er ute etter å trolle, så si ifra. Jeg gidder ikke grave opp kilder til løgnaktige troll som kun er ute etter å lage kvalm og som bare vil ignorere alt jeg skriver og legger ut uansett.

Der er vi delvis enig

Nei, det er truthere som er religiøse. De er nøyaktig som kreasjonister.

Lenke til kommentar

Der er vi delvis enig

Nei, det er truthere som er religiøse. De er nøyaktig som kreasjonister.

De fleste er som regel sosialist-rebeller også.

Lenke til kommentar
Så hvorfor har ikke de blitt offentliggjort? De konfiskerte filmene altså...

Det vet jeg ikke. Jeg er ikke ekspert på regelverket rundt dette.

LINK?

Hvis du leser svarene mine til analkløe så linker jeg blant annet til et nettsted for 911-truthere som til og med tegner piler på bilder som viser skader etter vingene.

nei...

Kilde?

Har du sett linkene med bilder jeg la ut over?

WTC1 og 2 vet vi alle hvordan raste, og WTC7 likeså. WTC3,4,5 og 6 ble slått i stykker av restene som falt fra WTC1 og 2.

Ja, og WTC7 ble også kraftig skadet av fallende rester. Faktisk fungerte vel WTC7 som et slags "skjold" for andre bygninger siden den var relativt høy.

I den offisielle 9/11 rapporten er ikke WTC7 nevnt i det hele tattb

Det er fordi den ikke var relevant for det rapporten var ment å ta for seg. Men det er ikke mange ukene siden NIST utga en fullstendig rapport over WTC7.

Du må være den mest ignorante personene jeg noen gang har diskutert med.

Sier han som ikke engang visste at vingene laget merker og at en rapport om WTC7 allerede er ute? :)

Lenke til kommentar
sist jeg sjekket betyr ikke aircraft pasasjerfly

Et passasjerfly er en type fly (aircraft).

grunnet til at jeg spør er at den motoren som ble funnet i følge produsent ikke tilhører Boeing 757

Hvilken produsent?

Fagfolk som har sett på denne påstanden sier noe annet:

"In summary, we have studied two key pieces of wreckage photographed at the Pentagon shortly after September 11 and found them to be entirely consistent with the Rolls-Royce RB211-535 turbofan engine found on a Boeing 757 operated by American Airlines."

Denne videoen er jo full av faktafeil. Den påstår at det ikke ble funnet flyrester, men det gjorde de. Den påstår at hullet ikke var stort nok for flyet, men det var det (og like etter at de påstår at det ikke ble funnet noe endrer de påstanden og motsier seg selv. Saklig).

Her er mer som kan være relevant for denne søppelvideoen:

http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0274.shtml

man må være rimelig religiøs for å tro at WTC kan kollapse i hastigheten av fritt fall pga. pancake effekt.

Den falt ikke i fritt fall-hastighet.

Du er vell såppas terror-religiøs at du fremdeles tror at USA erobret Irak pga. faktiske bevis for masseødelegelsesvåpen?

Jeg har alltid vært motstander av Irak-krigen, og håper inderlig Obama vinner valget i USA slik at republikaner-svina blir kastet på dør.

For å ikke snakke om byggning 7 som av en eller annen mystisk grunn kollapset pga. varmeutvikling fra WTC.

Det er ikke noe mystisk der. Det var kraftig brann, og bygningen fikk kraftige skader fra fallende rester. Visste du virkelig ikke dette?

Akkurat som kreasjonister gir du et feil bilde av noe for så å latterliggjøre det feilaktige bildet du nettopp tok i bruk.

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...