thebeliever Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Får hvert år som går blir bevisene stadig klarere. "9/11 an inside job" skriker det amerikanske folket. Men media opprettholder trykket mot muslimer. Hva mener du om denne saken? Har din mening forandret seg gjennom årene siden 2001? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Egentlig ikke, men vet mange blir tiltrukket av de mange konspirasjonsteoriene som sirkulerer nettet. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 tja... muslimene er jo de enste som står i veien for kampitalistene / jødene Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Har lite peiling på dette med muslimer, men skal forsøke. Er ikke muslimer selvmordsbombere da? Folk som tar livet av seg selv for å få med flere til å dø, slik at de kan nyte et nytt liv i paradis med mange jomfruer (17stk?). Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har lite peiling på dette med muslimer, men skal forsøke. Er ikke muslimer selvmordsbombere da? Folk som tar livet av seg selv for å få med flere til å dø, slik at de kan nyte et nytt liv i paradis med mange jomfruer (17stk?). Så, muslimer tror på det hinsides? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har lite peiling på dette med muslimer, men skal forsøke. Er ikke muslimer selvmordsbombere da? Folk som tar livet av seg selv for å få med flere til å dø, slik at de kan nyte et nytt liv i paradis med mange jomfruer (17stk?). Å si at muslimer er selvmordsbombere er vel å sterkt i. Det er vel som i det meste annet; ekstremister som står for det grusomme, og gir folk en generell oppfattelse av et folketype pga. disse ekstremistene kriger og terroriserer for deres religion, mens 95% av alle verdens muslimer er helt normale folk med en annen kultur. Selv vet jeg ikke hva jeg skal tro angående 2001. På en side virker det for søkt at folk i så stor posisjon som de som har gitt 9/11 "go" for å gjennomføres som en inside job lar dette skje, bare for å få krige i midtøsten når det sannsynligvis hadde finnes andre grunner. På en annen side, så tror jeg også at ikke alt gikk helt etter boka både når det gjelder 9/11 og sikkert ved flere andre anledninger. Umulig å vite, og vi får nok sannsynligvis aldri vite svaret heller, blir nok en myte om det var en inside job, sammen med Area 51 og Roswells UFO hendelse. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) At noen faktisk får seg til og tro at Amerika gjorde dette mot seg selv er helt utrolig. Har dere noen beviser for at dette ble utført av Amerika? Dette er latterlig... Endret 5. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå er det jo veldig vanskelig å bevise noe, ettersom de mektige ofte har de siste stemmene, men det finnes jo flere titalls gode filmer der ute som gir nok av bevis og gode poenger. Om disse er til å stole på er noe annet, da får man heller sjekke bevisene selv. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 At noen faktisk får seg til og tro at Amerika gjorde dette mot seg selv er helt utrolig. Har dere noen beviser for at dette ble utført av Amerika? Dette er latterlig... Nu er det ikke alltid jeg er enig med den godeste robert, men når det gjelder konspirasjonsteorier av denne sorten er vi nok hjertens enige. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Nå er det jo veldig vanskelig å bevise noe, ettersom de mektige ofte har de siste stemmene, men det finnes jo flere titalls gode filmer der ute som gir nok av bevis og gode poenger. Av typen "Michael Moore"? Disse filmene er så subjektive som du kan få de... De beviser som regel ingenting annet at filmskaperen er flink til og fremlegge noen sider bedre enn andre. Beviset for at dette var muslimer, finner vi derimot overalt. Også en kjempe flott dokumentar laget av National Geographic Channel som heter 9/11 Commission, den burde dere tvilere se... Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Får hvert år som går blir bevisene stadig klarere. "9/11 an inside job" skriker det amerikanske folket. Men media opprettholder trykket mot muslimer. Hvor i all verden har du fått den tanken fra? I følge skeptic.com siste magasin har konspirasjonsteorier mht. 9/11 synket betraktelig etter gjentatte "debunks" av skeptikere. Selve konspirasjonsteorien er nå "død", det er kun enkelte som er litt sent ute. At tullinger fortsatt tror på dette er helt ubegripelig. Endret 5. oktober 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Får hvert år som går blir bevisene stadig klarere. "9/11 an inside job" skriker det amerikanske folket. Men media opprettholder trykket mot muslimer. Hvor i all verden har du fått den tanken fra? I følge skeptic.com siste magasin har konspirasjonsteorier mht. 9/11 synket betraktelig etter gjentatte "debunks" av skeptikere. Selve konspirasjonsteorien er nå "død", det er kun enkelte som er litt sent ute. At tullinger fortsatt tror på dette er helt ubegripelig. i lol'd 911 konspirasjoner lever mer enn før. og den offesiele konspirasjons teorien er ikke noe bedre en 911 inside job konspirasjonen. btw å si at du ler av noen som tror på en konspirasjon er bare idiotiskt.. finn på noe nytt Lenke til kommentar
RWS Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Får hvert år som går blir bevisene stadig klarere. "9/11 an inside job" skriker det amerikanske folket. Men media opprettholder trykket mot muslimer. Hva mener du om denne saken? Har din mening forandret seg gjennom årene siden 2001? Så kommer det store spørsmålet: Er du muslim thebeliever? I så fall skjønner jeg hvorfor du forsøker å laste dette over på noen andre.. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Det største hullet "inside job" teorien er at det ville være helt unødvendig å lage en stor konspirasjon. Ett så stort, og så mislikt, land som USA vil ha lassevis med ekte terrorist trussler. De fleste av disse blir avslørt, eller så motarbeidet att de dropper planene, men ekte terrorister finnes. Vil så noen på "innsiden" angripe USA, kan de altså enten inkludere 100- eller 1000-vis av folk i en komplisert konspirasjonsteori, bære inn tonneis med dynamitt i skyskrapere, få fly til å forsvinne, fake mobilsamtaler etc. eller de kan sabotere en etterforskning, "miste" en mappe, "glemme" å innformere og la ekte terrorister lykkes i sitt oppdrag. Ett mye omtalt barberknivtriks vil gi deg svaret Endret 6. oktober 2008 av M98kF1 Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er overbevist om at det er disse gutta: Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 blabla svada og påstander uten kilder Da går jeg utifra at du, likt som meg, har kilder som støtter opp din påstand? Kilde: http://www.skeptic.com/eskeptic/08-06-04.html#feature Hvis ikke, slutt å kast bort tiden til folk. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 En offisiell konspirasjonsteori? Nice. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) sorry ass... men har ikke det som deltidsjobb å spre ensidig propaganda på internett i motsetning til deg. Endret 6. oktober 2008 av Evilfish Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) sorry ass... men har ikke det som deltidsjobb å spre ensidig propaganda på internett i motsetning til deg. Jeg har samme formening om 9/11 som så og si resten av verden, mitt synspunkt er "default" (ingen "konspirasjon"teori). Det er du som påstår her, ergo; du må komme med kilder. Kanskje denne hjelper for å skjønne hvor latterlig en slik påstand er: Mer lesning på emnet: Jet-Fuel myten: http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm Loose Change Guide: http://www.loosechangeguide.com/LooseChangeGuide.html Endret 6. oktober 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 den samme administrasjonen som sa at saddam kanskje kunne skaffe seg atomvåpen og hadde masseødeleggelses våpen.. sa også at muslimske terrorister klarte dette helt alene. tror du virkelig disse folka klarte å kapre disse flyene og ikke bli oppdaga før 2 tårn ble truffet? jeg lukter noe muffins her og så blir man kalt en idiot bare på grunn av det. personelig tror jeg USA lot angrepet skje, hvis de ikke var involvert selv.. men det var ikke nokk til å angripe iraq så de måtte spre litt ekstra propaganda morsomt at når saddam lot EU inspektørene slippe inn i landet dreit de i det og innvaderte allikavell... lol det dette 911 inside job handler om. at 9\11 var en moderne reichstag fire akkurat som Hitler kom til makta, fikk USA en grunn til å innvandere andre land.. men dere vill selvølgelig ikke snakke om det men vill heller si at vi ikke tror flyene traff, eller at det var bomber i tårna som gjorde at det falt.. men det forandrer ikke saken at USA løy for a starte en krig.. så dere kan le så mye dere vill og si at vi tror at flya ikke traff eller noe. men det gjør vi ikke. det er faktisk midre 911 konspirasjons aktivitet, men det er fordi de fleste vet at den offesielle teorien er feil.. man kan selfølgelig diskutere hva som er feil osv men det viktigste er at vi vet at den offisielle historien er bullshit. men nå orker jeg ikke å skrive mer, og jeg ser ikke på meg selv som en perfekt person som vet alt heller. jeg er alltids villig til å høre andres teorier. men nå skal jeg spille litt WoW bai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå