simen_gunnar Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hei. Har formatert pcen min, og etter formatering har det ikke vært mulig å sette på Digital Color Vibrance i nVIDIA drivern. Jeg har et Nvidia GeForce 8800 GTS 640mb kort fra MSI. Har prøvd å reinnstallere driveren, men uten hell. Jeg har også prøvd å formatere på nytt! Her er noen bilder av hva som skjer: Bilde1: Color Vibrance på 0%. Bilde 2: Color Vibrance på 100%(uten at det egentlig har skjedd noe) Noen som vet om hvordan jeg kan få fikset dette? ;/ Åpen for forslag hehe! Dette er viktig for å få til ettersom det forandrer svært mye av fargene i Counter Strike: Source og Windows generelt (dette ser selvfølgelig ikke dere på bildene da det er på deres skjerm). Bruker også en eldre CRT skjerm, og da har det enda mer og si Takker for evt. hjelp! Mvh, Simen! Endret 3. oktober 2008 av simen_gjel Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Må tilføye at jeg kjører Dual-screen, og får samme problem på begge skjermene! Noen som vet om det er mulig å finne forrige utgave av drivern til skjermkortet mitt? Kanskje det er noe feil med drivern jeg la inn/nvidia kontrollpanelet på den.. Har MSI GeForce 8800 GTS 640mb, men det bruker samme driver som alle 8-serie kort Det ordnet seg når jeg brukte en eldre driver Men nå får jeg ikke 100 hz på skjermen:S:S Endret 5. oktober 2008 av Skagen Flettet 4 innlegg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå