Gå til innhold

Xbox 360 the force unleashed problem

admir23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dersom du ikke opplever problemet med noen andre spill er det nok en defekt plate. Ta med spill og kvittering til butikken og så et nytt :)

Får jeg byttet det da? Jeg viste ikke at man kunne bytte spill?.

Så klart kan du bytte spill.. Spessielt viss det er Ødelagt og ikke funker..

Lenke til kommentar
Dersom du ikke opplever problemet med noen andre spill er det nok en defekt plate. Ta med spill og kvittering til butikken og så et nytt :)

Takker veldig mye, skal bytte det i dag.

Lenke til kommentar

Takker veldig mye, skal bytte det i dag.

Værsegod ;)

Lenke til kommentar
dette spillet har for mange irritasjonsmomenter. kom til delen der du skal dra ned et skip med hjelp av krafta. jeg kom ikke lenger pga en bug. jeg spiller skate igjen nå.

hva mener du med bug?vi har kommet til samme stedet, og jeg sliter som F..n jeg og :(

klarer og rette opp skipet første gangen sånn at jeg kan dra det ned....men etter at jeg har blasta tie figthers får jeg ikke satt skipet i riktig posisjon(sånn at det blir grønt og man kan dra skipet rett ned :(

Kjipt for det er et drit fett spill!

Lenke til kommentar
dette spillet har for mange irritasjonsmomenter. kom til delen der du skal dra ned et skip med hjelp av krafta. jeg kom ikke lenger pga en bug. jeg spiller skate igjen nå.

hva mener du med bug?vi har kommet til samme stedet, og jeg sliter som F..n jeg og :(

klarer og rette opp skipet første gangen sånn at jeg kan dra det ned....men etter at jeg har blasta tie figthers får jeg ikke satt skipet i riktig posisjon(sånn at det blir grønt og man kan dra skipet rett ned :(

Det kan hende.. tror jeg siden skipet er i feil posisjon.. har liksom aldri skjedd på meg.. Men jeg har en MYE verre bug. xD Da vegger blir usynlige og alt.. og jeg ikke ser noe.. bare ut i løse luften..

Lenke til kommentar

Det kan hende.. tror jeg siden skipet er i feil posisjon.. har liksom aldri skjedd på meg.. Men jeg har en MYE verre bug. xD Da vegger blir usynlige og alt.. og jeg ikke ser noe.. bare ut i løse luften..

Man må visstnok bare bevege en stikke av gangen..

når det gjelder bugs, så er det mere hele systemet i spillet som feiler. fett med star wars men når slåssesystemet og vansklighetssystemet er fokka holder det for meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...