cybro Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ISP: Telenor Modem: Thomson Speedtouch 510i OS: Windows Vista Brukernavn og passord er konfigurert i modemet. Alle tre lampene lyser grønt, likevel står nettverkstilgangen som "bare lokal". Nettverksegenskaper er satt til å motta IP og DNS automatisk. Dianostics inne på modemet: System "OK" - LAN "OK" - WAN "OK". Korleis kjem eg(dvs. broren min) på nett? På forhånd takk! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har akkuratt det samme problemet! Det eneste som funker er å resette modemet. EDIT: Jeg har det samme modemet. Det er kjent for å være problematisk. Endret 3. oktober 2008 av pululf Lenke til kommentar
cybro Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Det er gjort, men fungerte dårlig. Det er også prøvd å reparere diverse ting på innstillingene, uten hell. Fleire tips? Edit: Etter reseting av modem http://10.0.0.138/index.htm som var modemet si "heimeside". Edit2: Etter reset av modem klarer eg ikkje engang å logge inn på modemet 10.0.0.138. IP-config ethernet kort lokal tilkobling dns fuffix: IPv6adresse: fe80... IPv4 adresse konfig 169.254... Nettverksmaske 255.255.0.0 Std gateway: Endret 3. oktober 2008 av cybro Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Sett fast ip på pcen og prøv å gå inn på modemet og kjør easy setup under advanced. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå