AndreKK Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Mulig jeg er helt på trynet, her, men på søndag så jeg her på Gamer at Live skulle være nede fra 09:00 mandag og til 09:00 tirsdag, men rakk ikke lese hele artikkelen og meldingen på Live var jeg også litt for rask med.. Hørte noe om dette nye avatar-greiene, men når jeg logget på Live på tirsdag så forventa jeg en update, men ingen update kom.. Kan noen fortelle meg hva de gjorde de 24 timene Live var nede? Endret 3. oktober 2008 av AndreKK Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vedlikehold. update kommer i november eller senere Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Aha.. Thanx Lenke til kommentar
picatta Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har en dato på når den funky oppdateringa kommer ut? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har en dato på når den funky oppdateringa kommer ut? NXE? 19. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå