Svish Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har en FlowLayout av type TopBottom. Så det jeg putter i den kommer i en fin liste nedover. Det jeg nå veldig gjerne skulle ha gjort var å gi brukeren mulighet til å forandre rekkefølgen på dem. Er dette mulig? Og i så fall hvordan? Har prøvd litt med diverse, men finner ikke ut av det... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har en FlowLayout av type TopBottom. Så det jeg putter i den kommer i en fin liste nedover. Det jeg nå veldig gjerne skulle ha gjort var å gi brukeren mulighet til å forandre rekkefølgen på dem. Er dette mulig? Og i så fall hvordan? Har prøvd litt med diverse, men finner ikke ut av det... Jeg går ut ifra at en flow control bruker en eller annen form for collection. Burde vel la seg gjøre å overstyre den klassen og legge inn en eller annen sortering der. Har aldri prøvd det mot en flow control, men noe slik tror jeg det må være. Finn i såfall ut hvordan du sorterer en collection. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 så rekkefølgen på controls i en en sånn collection har direkte sammenheng med hvor de kommer i guiet liksom? Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 så rekkefølgen på controls i en en sånn collection har direkte sammenheng med hvor de kommer i guiet liksom? Regner med det. Du kan jo prøve å runtime generere elementer og se om de kommer i bunn eller topp, eller midt inni ett eller annet stede. Jeg tipper de havner i bunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå