Stonefarm Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei folkens:) Er ny bruker her så dette er mitt første innlegg.. Jeg lurte på om det er noen som kan hjelpe meg med å velge et nytt trådløs tastatur? Har koblet datan opp til tv'n, har trådløs mus, men trenger et trådløs tastatur til å spille musikk, spill og diverse:P Er det noen som vet hvilket som er bra? Hadde ikke tenkt meg et sånn sinnsykt dyrt et, men et bra tastatur som virker skikkelig;) Jeg er stor fan av logitech men vet ikke hvilket jeg bør velge?:S Noen som kan hjelpe? Tusen takk for alle svarene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Velkommen skal du være! DiNivo(eller hva nå det heter) er et fint allroundertastatur fra logitech, om du vil være litt mer økonomisk så anbefaler jeg at du tar en titt på Microsoft sine tastatur. Lenke til kommentar
Stonefarm Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk Det så veldig bra ut.. Men det var litt dyrt:P Har du noen bra'e som ikke er så dyr, microsoft og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå