OleAlexanderK Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Brennvidde: 18mm Lukker: 1/13 Blender: 3,5 Kjære NSB, alltid presis... Lenke til kommentar
pederk Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du har fin bruk av linjer for å skape dybde, men bildet er litt lite personlig, er det ikke? Noe som kunne inspirere en tankegang rundt bildet annet enn togets bevegelse hadde gjort seg. En person på perongen eller i togvinduet, for eksempel. Dette er ikke ting som er lette å bestille med mindre du var sammen med noen, det vet jeg, men nevner det likevel. Fargene i bildet er ganske røde. Det kan fikses med en tur innom Photoshop eller lignende. Jeg mener bildet ser bedre ut i liggende format (sjekket selv). Det passer bedre med togets bevegelse synes jeg, i tillegg til at bildet har lite å sette øynene i i topp og bunn. Velkommen til forumet, forresten! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fin bruk av forsvinningspunkt her. Skulle noe vært gjort annerledes ville jeg eksperimentert litt med å beskjære mer på høyre side (mulig du da må kompensere med å beskjære i bunnen også) og forsøkt med flere varianter av lukkertider. Greit at perrongen er ensom og forlatt for min del, alle har jo gått på toget? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Veldig bra komponert og "croppet" synes jeg. Fine linjer i bildet. RandiA Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Du har fin bruk av linjer for å skape dybde, men bildet er litt lite personlig, er det ikke? Noe som kunne inspirere en tankegang rundt bildet annet enn togets bevegelse hadde gjort seg. En person på perongen eller i togvinduet, for eksempel. Dette er ikke ting som er lette å bestille med mindre du var sammen med noen, det vet jeg, men nevner det likevel. Fargene i bildet er ganske røde. Det kan fikses med en tur innom Photoshop eller lignende. Jeg mener bildet ser bedre ut i liggende format (sjekket selv). Det passer bedre med togets bevegelse synes jeg, i tillegg til at bildet har lite å sette øynene i i topp og bunn. Velkommen til forumet, forresten! Takk for velkomsten! ;D Og takk for den gode kritikken. Det med røde farger skjønner ikke jeg, det håper jeg har noe med skjerminstillinger(at jeg ikke holder på å miste fargesynet) å gjøre for på min skjerm er det ganse duse farger som er litt grå. Men tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå