Gå til innhold

Tips til hvordan samle inn info fra brukere?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vi er endel ansatte i firmaet og jeg kunne tenke meg å finne ut hvor mange av de ansatte som skal på julebord og hvilken meny de ønsker.

 

Er det noen som har tips til hva man kan benyte om man ønsker en liste hvor hver enkelt er ansvarlig for å melde seg på?

 

- Vi benytter Exchange og Outlook - Kan man få til et slags type valgalternativ i en "møteinnkalling"?

- Finnes det noe på web hvor jeg kan legge en link til siden hvor hver enkelt melder seg på og bestemmer meny?

- Kan man lage et enkelt script som skriver inn i et tekstdokument eller noe sånt??

 

Hadde ikke lyst til å samle inn hver enkelt ansattes svar for så å oppdatere dette manuelt hos meg...

 

Håper kravspekken var godt nok forklart og at det finnes noen der som har et tips :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...