Lunneren Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei I dag fikk jeg canal digital pakke med hd dekoder. Men jeg får ikke multimedia sentre mitt til å fungere optimalt fordi jeg klarer ikke å få inn signalene som canal digital sender. (Tror det er på grunn av at du trenger det kortet du setter inn i dekoderen. Alle kanalen blir blå, hvis jeg setter inn RF kabelen i tv-kortet mitt.) Jeg kan kjøre noe som heter "set opp boks" i mediasenter. Men da kobler du bare dekodrene inn på scarten på pcen og du lærer mediasenteret\pc fjærnkontrollen, til å bruke på dekoderen. Det gjør at jeg kan bruke mediasenter fjærkontollen til å bytte kanaler. (Det fungerer slik: Jeg taster 16 på mediasenter fjærnkontollen, pcen leser 16 og sender ut kanal 16 til dekoderen som bytter til kanal 16.) det tar lang tid, sendingen blir ikke hd-klare fordi jeg sender dem gjennom scarten og jeg kan ikke ta opp flere programmer samtidig. Jeg ringte canal digital og fortalte dem om problemmet mitt. At jeg har et mediasenter og ikke får brukt mediasentret mitt ordentlig på canaldigtal pakken jeg har bestilt. Da sa han at jeg fikk sette meg på google.com og finne ut hvordan jeg skulle koble meg rundt detkoderen. Han nevnte noe om streame og kunne ikke fortelle meg hvordan dette ble gjort? Hadde vanlig analog signal inn før og det fungerte perfekt Jeg vill at mediasenteret mitt skal dekode signalene slik at jeg kan bruke den som jeg gjorde på anloget signalet jeg hadde før, er det mulig? Finns det noen løsniger som kan få dette til å fungere? Og hva mener han på canal digital at jeg skal gjøre? Mvh Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå