Gå til innhold

Canon EOS 400D - Driver?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har et Canon EOS 400D, og har hatt det i litt over et år. Jeg har hele tiden brukt Vista, og jeg får åpnet kameraet som et lagringsmedium der.

Nå har jeg byttet til XP, og her får jeg kun kontakt med kameraet gjennom "Veiviser for skannere og kameraer". Får dermed ikke RAW-bilder.

Noen som vet hvordan jeg kan få til det samme i XP som jeg gjorde i Vista? Å få kameraet som et lagringsmedium?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har et Canon EOS 400D, og har hatt det i litt over et år. Jeg har hele tiden brukt Vista, og jeg får åpnet kameraet som et lagringsmedium der.

Nå har jeg byttet til XP, og her får jeg kun kontakt med kameraet gjennom "Veiviser for skannere og kameraer". Får dermed ikke RAW-bilder.

Noen som vet hvordan jeg kan få til det samme i XP som jeg gjorde i Vista? Å få kameraet som et lagringsmedium?

Kameraet kommer altså ikke opp som en egen disk i Min datamaskin? Uansett skal du kunne trykke på "viderekomne brukere" i denne veiviseren ("Hvis du vil kan du arbeide direkte fra enheten. Dette alternativet anbefales for viderekomne brukere"). Om du ikke får opp dette så aner jeg ikke hva problemet er, det fungerer i alle fall fint her med 400D og XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...