Molly74 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Maskinen min vil kun starte i sikkermodus - prøver jeg noe annet får jeg bluescreen med mld DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Håper virkelig noen kan hjelpe med med dette!! På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Om du har 2 RAM brikker i pc'en, om dette da er stasjonær pc, ta ut den ene og prøv om det funker da. Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Om du har 2 RAM brikker i pc'en, om dette da er stasjonær pc, ta ut den ene og prøv om det funker da. Det er en bærbar LG - lw65 express Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her har du litt info om problemet fra microsoft : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810093 Det virke som om det er ett minne problem. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Nettopp oppdatert driveren til skjermkortet???? Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Har ikke oppdatert noe manuelt - har kun på automatiske oppdateringer.. Og maskinen virker fortsatt ikke:( Hjeeeeeelp!!!:( Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Prøv og kjøre en systemgjenoppretting (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) til noen dager før bsod. Lenke til kommentar
Entim Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei! Maskinen min vil kun starte i sikkermodus - prøver jeg noe annet får jeg bluescreen med mld DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Håper virkelig noen kan hjelpe med med dette!! På forhånd takk:) Prøv å oppdatere skjermkort driveren, jeg har mer tro på at det skyldes skjermkort driveren siden du kan starte i sikkermodus. Da benyttes en generic VGA driver til skjermkortet og ikke den vanlige. Det brukes mindre minne i sikkermodus så det kan også være minne feil, men prøv skjermdriveren først. Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Har prøvd systemgjenoppretting - var noe av det første jeg prøvde. Noen ganger virker det, men da bare i noen minutter. Men hvordan oppdaterer jeg skjermkort driveren? Btw - tusen takk for all hjelp og forslag!!! Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Nvidia.com hvis du har et GeForce kort og Ati.com his du har et HDkort og velger den typen som du har og rett og slett oppdaterer den tyder på at du har driver feil i.h.t blåskjerm koden din, og ser ut som at det er skjermkortet ditt ja... Endret 4. oktober 2008 av superbygger Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nvidia.com hvis du har et GeForce kort og Ati.com his du har et HDkort og velger den typen som du har og rett og slett oppdaterer den tyder på at du har driver feil i.h.t blåskjerm koden din, og ser ut som at det er skjermkortet ditt ja... Men jeg kommer jo ikke på nett - hvordan skal jeg da få oppdatert det? og hvordan finner jeg ut hvilket kort jeg har? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nvidia.com hvis du har et GeForce kort og Ati.com his du har et HDkort og velger den typen som du har og rett og slett oppdaterer den tyder på at du har driver feil i.h.t blåskjerm koden din, og ser ut som at det er skjermkortet ditt ja... Men jeg kommer jo ikke på nett - hvordan skal jeg da få oppdatert det? og hvordan finner jeg ut hvilket kort jeg har? vel, du kan starte i sikkerhets modus å velge å starte med nett. Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Nvidia.com hvis du har et GeForce kort og Ati.com his du har et HDkort og velger den typen som du har og rett og slett oppdaterer den tyder på at du har driver feil i.h.t blåskjerm koden din, og ser ut som at det er skjermkortet ditt ja... Men jeg kommer jo ikke på nett - hvordan skal jeg da få oppdatert det? og hvordan finner jeg ut hvilket kort jeg har? vel, du kan starte i sikkerhets modus å velge å starte med nett. det har jeg prøvd for lenge siden men det virker kun uten nettverk.... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Nvidia.com hvis du har et GeForce kort og Ati.com his du har et HDkort og velger den typen som du har og rett og slett oppdaterer den tyder på at du har driver feil i.h.t blåskjerm koden din, og ser ut som at det er skjermkortet ditt ja... Men jeg kommer jo ikke på nett - hvordan skal jeg da få oppdatert det? og hvordan finner jeg ut hvilket kort jeg har? vel, du kan starte i sikkerhets modus å velge å starte med nett. det har jeg prøvd for lenge siden men det virker kun uten nettverk.... vel,kan du ikke prøve å laste ned den nyeste versjonen, altså lagre fila(på en annen data) og flytte over med minnepenn? Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Funker det ja.... Lenke til kommentar
Molly74 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg gir opp snart:( fikk lastet ned fra Ati - men nå får jeg beskjed om at "setup did not find a driver compatible with your current hardware or operating system." What to doooooo??? Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvilket skjermkort har du da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå