ramses Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som kan hjepe meg med dette. Jeg vil ha inn nyeste CameraRaw versjonen i Lightroom men skjønner ikke hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du kan ikkje oppdatere ACR i LR, du må oppdatere heile LR. Versjon 2.1 kjem snart, med støtte for ma. D700 og D90. Du kan laste ned ein sleppkandidat (release candidate) frå Adobe Labs: http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1 Lenke til kommentar
ramses Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Du kan ikkje oppdatere ACR i LR, du må oppdatere heile LR. Versjon 2.1 kjem snart, med støtte for ma. D700 og D90. Du kan laste ned ein sleppkandidat (release candidate) frå Adobe Labs: http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1 OK takker veldig for raskt svar :-) Da får jeg vel bare vente da. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 noen som vet når lightroom 2.1 kommer Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som kan hjepe meg med dette.Jeg vil ha inn nyeste CameraRaw versjonen i Lightroom men skjønner ikke hvordan jeg gjør det Nyeste camera raw får du ved å erstatte den gamle camera raw filen med den nyeste. Det er en plugin-fil som er felles for photoshop og lightroom. Husker ikke nøyaktig hvor den ligger men under programfiler og fellesfiler/common files skal den være. Har selv oppgradert denfra 4.5 til 4.6. Søk på nettet så finner du nøyaktig bruksanvisning. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som kan hjepe meg med dette.Jeg vil ha inn nyeste CameraRaw versjonen i Lightroom men skjønner ikke hvordan jeg gjør det Nyeste camera raw får du ved å erstatte den gamle camera raw filen med den nyeste. Det er en plugin-fil som er felles for photoshop og lightroom. Husker ikke nøyaktig hvor den ligger men under programfiler og fellesfiler/common files skal den være. Har selv oppgradert denfra 4.5 til 4.6. Søk på nettet så finner du nøyaktig bruksanvisning. takk for det Prøvde på det men fikk det ikke til, og tenkte da at jeg måtte vente på ny oppdatering av LR. Er sikkert noe feil jeg gjorde. Skal prøve på nytt. Noen som kan hjepe meg med dette.Jeg vil ha inn nyeste CameraRaw versjonen i Lightroom men skjønner ikke hvordan jeg gjør det Nyeste camera raw får du ved å erstatte den gamle camera raw filen med den nyeste. Det er en plugin-fil som er felles for photoshop og lightroom. Husker ikke nøyaktig hvor den ligger men under programfiler og fellesfiler/common files skal den være. Har selv oppgradert denfra 4.5 til 4.6. Søk på nettet så finner du nøyaktig bruksanvisning. Forresten. Oppdaterte du PS eller LR Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Forresten. Oppdaterte du PS eller LR Kun Camera Raw... Du får lastet ned siste versjon på adobe.com. Men vær oppmerksom på at enkelte PS/LR versjoner kan ha problem med å støtte de nyeste Camera RAW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå