Vegard_Haug Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen av de bedre Gamecube-spillene får europeisk relansering til neste år. Les mer Lenke til kommentar
tensei Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dette er flott, men hva med The Legend of Zelda: The Wind Waker? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan ta med at de nye spillene er i widescreen. De vil også være billigere enn nye spill. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dette er flott, men hva med The Legend of Zelda: The Wind Waker? Ja! En "master quest" utgave med de dungeonene som ikke kom med i originalversjon samt widescreen og 480p hadde vært orgasmisk. Jeg må si at jeg liker dette konseptet. Jeg har f. eks ikke prøvd Pikmin 1 eller 2. Folk har mast om Pikmin med motion control i lang tid nå, så da må vel dette bli bra? Lenke til kommentar
someOen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan de ikkje heller satse på noko nytt til wii? Eg tykkjer det er ein flott konsoll, men det er bare ikkje nok gode spel til den. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har hatt lyst til å teste pikmin og de første metroid spilla, men har liksom ikke fått meg til å kjøpe bpde gamecube controller og memorycard. Så kjøper nok dette Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 De annonserte 12 nye spill i går: Start w/ 100 Conversations! English Conversation (Nintendo) Punch-Out!! (Nintendo) Trace Memory: R, Gateway of Memory (Nintendo) Kensax (Nintendo) Cosmic Walker (Nintendo) Spawn Smasher (Nintendo) Dynamic Slash (Nintendo) Takt of Magic (Nintendo) Sin & Punishment 2 (Nintendo) Forever Blue 2: Beautiful Ocean (Nintendo) Everyone's the Star on the NHK Red-and-White Quiz Battle (Nintendo) Line Attack Heroes (Nintendo) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Kjempebra, må jeg si håper zelda ww også kommer, fordi det vil koste meg 700 kr + hvis jeg skal ha ny gc versjon med gc kontroll og minnekort. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Bra initiativ dette. Håper spillene kommer til en redusert pris i forhold til nyutgivelser, dette er tross alt gamle spill. redigert: unødvendig kommentar fjernet Endret 3. oktober 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synd at eg allereie at dei fleste gamecuba spela allereie Men er det noko som eg savner så er fungerande freeloader så eg kan få spelt dei amerikanske spela på Wii. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Resident Evil Zero er allerede relansert i Japan, men fikk ganske dårlig kritikk da det er akkurat samme spillet, men med Wii-kontroller i tillegg. Resi 1 blir også relansert, men det blir samme greia. Om disse også er samme greia ser jeg ikke helt vitsen. En GC-kontroller og minnekort koster ikke stort i dag, så sammenligner man prisen på dem pluss GC-versjonen av spillene i forholdt til en identisk Wii-versjon med Wii-kontroller sparer man fort veldig mange penger. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Å! Å! Å! Zelda TWW med TP kontroll? KONGE! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synd at eg allereie at dei fleste gamecuba spela allereie Men er det noko som eg savner så er fungerande freeloader så eg kan få spelt dei amerikanske spela på Wii. Finnes det ikke et freeloader program til Homebrew channel? Mulig jeg tar feill Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ah, husker Pikmin ja. Genialt spill, men desverre alt for kort. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Bra initiativ. Bare synd bergsala sikkert skal ha oss til å betale 500+ for hver av disse, slik de gjorde med resident evil 4 for wii. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ett stykk spiltroll, samt kommentarer, er fjernet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) jeg ønsker litt polerte og nye utgaver av Zelda, synes de Zelda:TP på Wii var for pikselert og grov i grafikken til hva Wii kan presentere. Ellers er det nettopp fargerike spill jeg liker på Wii. Jeg kjøper ikke Nintendo konsoll for FPS og James Bond, men for barnevennlige fargesprakende spill. Endret 6. oktober 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg angrer på at jeg aldri kjøpte Luigis Mansion når jeg hadde muligheten. Så håper det kommer på Wiien, da skal jeg lett kjøpe det. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tja. Jeg har ikke noe behov for å kjøpe disse på nytt for muligheten til å spille de med Wiimoten. Har vanskelig for å se for meg hvordan dette kan funke, da spillene aldri var lagd med bevegelsesbaserte kontroller i tankene; det smaker av halvveis ålreit implementerte kontrollsystemer som ikke vil tilføre spillene noe nytt. Har et godt forhold til Nintendo og eier selv en Wii, men begynner å bli lei måten de casher inn på relanseringer av gamle titler og overeksponering av franchises, for ikke å snakke om måten de tvinger folk til å stadig kjøpe ny hardware for å få funksjoner de ikke gadd å legge inn fra starten av. Nevner her den nye DS'en og Wii MotionPlus, og viser til N64 for videre eksempler. GameCuben er den eneste konsollen i nyere tid hvor de har klart å holde seg noenlunde i skinnet, så det er vel noe ironisk at det er nettopp GC-spill de skal relansere nå. Men det er vel ikke bare negativt alt sammen. Jeg vil tro GC-relanseringene blir lavere priset enn de andre Wii-spillene, og for alt vi vet kan Wii-kontrollene bli et friskt pust for de gamle klassikerne. Og har man ikke spillene fra før kan det kanskje være verdt å sjekke ut uansett. Det er nå mine 50 øre i saken. Forresten noterte jeg meg noen relativt sjenerende trykkfeil i artikkelen, gikk litt fort i svingene kanskje? Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg må spøre dette, relaseringen, blir de lansert som DVD ROM eller som nedlastningsopplegg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg