Joachim_F Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Denne uken får vi alt fra actionrollespill og hjernetrim til sport og dyp strategi. Les mer Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 War World så awesome ut. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hadde vært greit om dere la ved priser (eventuelt MS-points etc) på spillene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det så at det er tysk tale på Broken Sword 2.5 og at engelsk tale vil komme senere? For da venter jeg til den engelske er på plass. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lasta ned byteality tower defence, blei helt hekta og satt å spillte det i 2,5 time og merka først nå at klokka var 2 :O Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 War World så awesome ut. Word \o/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 War World så awesome ut. Hvordan kan et xbla spill se så bra ut?! Spilla pleier jo være smålige 2d-platformers o.l, mens dette så ut som et riktig gromt actionspill Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 War World så awesome ut. Word \o/ Det skrivest World altså! Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det så at det er tysk tale på Broken Sword 2.5 og at engelsk tale vil komme senere? For da venter jeg til den engelske er på plass. Me too installa det og blei skuffa av tyske tale. Takla det ikkje; så eg venter til det eventuelt kjem med engelsk tale. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Gud. Hinterland er grusomt. Helt latterlig buggete, dårlig kampsystem og dårlig byggesystem. Dessuten er ytelsen helt hinsides. Har en laptop som funker mer enn godt nok i de aller fleste nye spill (crysis med okei grafikk funker helt greit), men dette spillet, som ser ut som DRITT, lagger som faen bare det skjer mer enn en ting samtidig. Rett og slett latterlig. Angrer som en hund på at jeg brukte penger på dette. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det så at det er tysk tale på Broken Sword 2.5 og at engelsk tale vil komme senere? For da venter jeg til den engelske er på plass. Me too installa det og blei skuffa av tyske tale. Takla det ikkje; så eg venter til det eventuelt kjem med engelsk tale. Lastet det ned jeg også bare for å sjekke. Tysk tale på et Broken Sword spill er totalt uaktuelt. Håper det ikke drøyer for lenge med den engelske talen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg