Gå til innhold

Kan man tørke Boxershorts i mikroen? ||LØST!||

Alompi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funka, men plastknappene på boxern smeltet litt og det stinker svidd plastikk i hele huset :D

Men hva gjør man ikke for tørt undertøy? :whistle:

Er litt redd for å ta den på meg men. Kanskje den er radioaktiv :ph34r:

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Ta det med ro. :p

Tør du spise mat fra mico'en, så skal det ikke være noe problem å ta på seg klær du har stappet i Micro'n.

Tror heller det ikke har satt seg noen ustabile uran-isotoper i bokseren heller. ;)

Nei, da får man ikke bekreftet teorier som denne

Ble den tør da?

Det er jo klart at mye av vannet fordamper, det sier seg jo nesten selv, men det er ingen vei for dampen å forsvinne, så det er ingen effektiv måte å tørke mye vått tøy. (vannet slipper ikke ut av microen)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hahaha.. Jeg trodde da dette ville funke på sånn dopapir.. Så jeg tok vann på en og putta den inn i mikroen og tok på full varme.. xD da den var ferdig.. og jeg åpnet døra.. Bare steg det masse damp ut.. xD Og det verste.. Det var fortsatt vått.. Men ganske så varmt :p

Lenke til kommentar
Hahaha.. Jeg trodde da dette ville funke på sånn dopapir.. Så jeg tok vann på en og putta den inn i mikroen og tok på full varme.. xD da den var ferdig.. og jeg åpnet døra.. Bare steg det masse damp ut.. xD Og det verste.. Det var fortsatt vått.. Men ganske så varmt :p

Som sagt, hvor skal vannet ta veien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...