Gå til innhold

Jeg tilbyr Gratis lagring og nedlastingsplass i USA

svas

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg har kuttet ut mitt gamle webhotell, basispakken hos http://www.lunarpages.com/solutions.php, og siden jeg ikke får pengene tilbake for tiden jeg har igjen hos dem (til mai 2009) tilbyr jeg all plassen jeg disponerer på serveren deres til lagring og nedlasting til ALT OG ALLE. Filer som skal lagres må være lovlige, må ikke bryte med opphavsrettsregler i USA og heller ikke være ulovlige å dele ihht noe annet lands lover.

Jeg har 350 GB til fri disposisjon. De som ønsker sender meg en e-post på [email protected] så setter jeg opp en ftp med ønsket begrensning. Ingen får alt, men alle får det de trenger. Man kan laste ned både via ftp og via http.

Serveren er lokalisert i USA.

svas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvor lenge kontoen din er aktiv om du virkelig begynner å bruke all den plassen, og det går mye trafikk inn og ut fra serveren.

Og i deres Acceptable Use Policy står det:

You may not make your account (including but not limited to web space, email accounts, bandwidth, storage space, or reseller rights) available to any third party in any way, including but not limited to the use of Sub Domains, Add-on Domains, Sub Directories, or by any other means.

Så du har ikke lov til å gjøre plassen tilgjengelig på denne måten egentlig. Men det hadde jo vært spennende å sett om de reagerte på slik bruk, og om du kunne fått brukt all plassen.

Er ute etter ett sted å plassere 140 GB med backup filer, og kanskje Lunarpages er stedet om de virkelig lar folk bruke all plassen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir spennende å se hvor lenge kontoen din er aktiv om du virkelig begynner å bruke all den plassen, og det går mye trafikk inn og ut fra serveren.

Og i deres Acceptable Use Policy står det:

You may not make your account (including but not limited to web space, email accounts, bandwidth, storage space, or reseller rights) available to any third party in any way, including but not limited to the use of Sub Domains, Add-on Domains, Sub Directories, or by any other means.

Så du har ikke lov til å gjøre plassen tilgjengelig på denne måten egentlig. Men det hadde jo vært spennende å sett om de reagerte på slik bruk, og om du kunne fått brukt all plassen.

Er ute etter ett sted å plassere 140 GB med backup filer, og kanskje Lunarpages er stedet om de virkelig lar folk bruke all plassen.

Du får gjerne 140 GB om du vil, men ville ikke brukt dem til backup. Sikkerheten til webhoteller er, sånn jeg ser det, ikke sikker nok til det.

Om de vil sparke meg ut er det helt greit, men da tolker jeg det også dithen at de skal betale meg tilbake for den tiden som er igjen av tiden min. :)

Men, er det ingen der ute som trenger å leache litt plass til større filer som trenger båndbredde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...