yeqin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg lurte på om noen som viste helt sikkert om Matt Damon skal spille i 4. serien i Jason Bourne filmene? Det står mye på nette at han ikke skal det, og andre steder så står det at han skal det. vet ikke helt hvem av dem som har det riktig. Håper så indelig at han skal være med. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synes egentlig Bourne-serien kunne stoppet etter Bourne Ultimatum jeg. Tviler på at de kan lage en bedre film enn den. Hvis ikke Matt Damon skal være Jason Bourne ville jeg hvertfall ikke fortsatt serien. Men det ser nok ut til at det blir Matt Damon. LINK Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tviler på at de kan lage en bedre film enn den. Hvis ikke Matt Damon skal være Jason Bourne ville jeg hvertfall ikke fortsatt serien. De klarte jo det med Identity, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvorfor de ikke skal klare å lage en bedre film enn The Bourne Ultimatum? Jo, fordi den filmen var så sinnsykt bra. Nå ser jeg heller ikke hvordan de skal finne på nye geniale ideer heller. Men for all del, lag en god film dere. Jeg skal selvsagt se den uansett. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg nevnte Identity, seriens første film, som storymessig er langt bedre enn Ultimatum. Sistnevnte er kanskje overlegen på actionfronten... Uansett, selvfølgelig er det mulig å følge opp Bourne 3. Skaperne har klart å lage en jæklig god actiontrilogi, så jeg ser ingen grunn til at de ikke skulle klare å plukke opp tråden i en eventuell fjerdefilm. Endret 3. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg stiller meg også positivt til mer av Jason Bourne. Dette liker jeg absolutt. Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 "Skaperen", altså forfatteren Robert Ludlum, skrev jo en oppfølger til trilogien før han døde. Så det er ingenting som tilsier at de ikke skal kunne filmatisere denne. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 "Skaperen", altså forfatteren Robert Ludlum, skrev jo en oppfølger til trilogien før han døde. Så det er ingenting som tilsier at de ikke skal kunne filmatisere denne. Hva Ludlum skriver er egentlig fullstendig uinteressant. Filmene har jo egentlig veldig lite med bøkene å gjøre. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Har Robert Ludlum skrevet flere bøker da? Trodde alle hans Bourne-bøker hadde blitt filmatisert, men Eric Van Lustbader har vel skrevet to oppfølgere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ludlum's tre bøker er filmatisert ja, og Lustblader har skrevet tre oppfølgere. Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 ja, Robert Ludlum har skrevet felere Jason bourne serier enn det har blitt filmatisert. det hadde vært utrolig fint hvis matt damon kunne spilt i de neste også. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ja, Robert Ludlum har skrevet felere Jason bourne serier enn det har blitt filmatisert. det hadde vært utrolig fint hvis matt damon kunne spilt i de neste også. Nei? Jeg har jo nettopp skrevet at Ludlum's tre bøker allerede er filmatisert. Uansett, poenget mitt er at Bourne-serien ikke trenger bøkene for videre filmer, ettersom de allerede er svært løst basert på originalmaterialet. Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Det jeg sier er at det finnes seks bøker av Jason bourne; Identity, Supremacy, Ultimatum, Legacy, Betrayal og Sanction. og tre av dem er filmatisert. så sier forskjellige kilder at matt damon skal spille i bourne 4 og andre skriver at han ikke skal det. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Matt Damon er en veldig god skuespiller så jeg håper det blir han som har hovedrollen i de neste filmene også Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det jeg sier er at det finnes seks bøker av Jason bourne; Identity, Supremacy, Ultimatum, Legacy, Betrayal og Sanction. og tre av dem er filmatisert. så sier forskjellige kilder at matt damon skal spille i bourne 4 og andre skriver at han ikke skal det. Som flere allerede har nevnt, er det bare de 3 første Ludlum har skrevet. En annen forfatter, med navn Lustblader har skrivet de 3 siste. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kua skal melkes til siste slutt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hvis kua gir veldig god melk så ser jeg ikke helt problemet? Endret 14. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det kan gå veldig galt, eller det kan fortsette i det fantastiske sporet som de 3 filmene er i. Blir resultatet bra er det skamfett, og blir det en kjip film kan vi fortsatt storkose oss med de 3 første. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Om dette skulle gå skrekkelig galt har jeg i hvert fall den flotte samleboksen med alle de tre første filmene i, så får jeg heller glemme den siste Jeg faktisk god tro på denne filmen, siden oppfølgerene til når vært svært så gode, og jeg foretrekker faktisk Bourne fremfor James Bond. Men de må for all del ikke lage en fjerde film uten Damon... Endret 14. oktober 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå