Veriado Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Lastet ned en driver til realtek og da fungerte det. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nytt problem: Lyden slutter å fungere når jeg er inne i BF2, noen tips ? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har hatt min Acer 5720ZG nå siden september i fjor og har hatt SINNSYKT store problemer med det råttne intigrerte lydkortet som fulgte med pcen. Alt annet har funket, bortsett fra en del krøll med det trådløse nettverkskortet. Jeg har prøvd stort sett alt av drivere som finnes, har reinstallert windows utallige ganger, både Windows Vista, XP og Windows Seven. Og det har vært faenskap i SAMTLIGE operativsystemer.. Enten bruker lyddriverene 70% CPU, ellers hakker lyden som faen! Tror egentlig ikke det er dårlige drivere fra Acer, jeg har en teori om at Realtech har gått på en smell her.. Det kan umulig ha gått så lang tid, uten at en eller anna smart nerd med BIC-penner i alle regnbuens farger, pent plassert i skjortelomma har klart å trykke ut noen drivere som fungerer.. Nei, fuck Acer support, og fuck Realtech. Gjør som meg, bestill Creative X-Fi Go!! Peace out... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå