Langlo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har nettopp slettet alle acer e-powerment funksjonene men nå virker ikke lyden:( samenheng eller bare uflaks? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Slettet, eller avinstallert? Du kan jo prøve å innstallere det på nytt. Har du sjekket at lyden din ikke står på dempet nede i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hva var det du gjorde? Jeg sliter med det samme. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 smart æs ;P her er driver nedlasting: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5720.html Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvorfor i alle dager slettet du e-powerfunksjonene? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvorfor i alle dager slettet du e-powerfunksjonene? Sannsynligvis fordi de bare er tull, helt unyttige og krever en haug med ressurser. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, man ser jo hvor unyttige de var. Nå funker jo ikke lyden hans... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, man ser jo hvor unyttige de var. Nå funker jo ikke lyden hans... Har aldri vært noe problem på noen Acer-maskin jeg noen gang har vært borti. Tror det er PEBKAC. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, man ser jo hvor unyttige de var. Nå funker jo ikke lyden hans... Har aldri vært noe problem på noen Acer-maskin jeg noen gang har vært borti. Tror det er PEBKAC. Fordi jeg har slettet det fra fire andre maskiner uten problem, men her oppsto det altså et problem. Det er unyttig, å tar opp ressurser. Vil ikke ha det. Derfor:) Men, det var vist ikke bare bare å laste ned å installere, står at jeg har noe epower-greier som fortsatt kjører, og som jeg ikke greier å slå av. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Problem: Lyden kommer og går, virker bare på høyre side og så på venstre side. Hva er galt? Lenke til kommentar
Heffalumpen Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med knitring i min lyd :S Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med knitring i min lyd :S Jeg og. Det er noen snodige drivere som forårsaker det. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med knitring i min lyd :S Jeg og. Det er noen snodige drivere som forårsaker det. Ingen som har funnet en løsning på dette? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med knitring i min lyd :S Jeg og. Det er noen snodige drivere som forårsaker det. Ingen som har funnet en løsning på dette? Flashe bios. Prøve et annet operativsystem og prøve en hel haug med drivere. Jeg fikk akkurat fikset det med nye Vista_R208 drivere fra Realtek. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er det helt trygt å slette disse programmene: (Har Acer 5720z) - Acer Arcade Deluxe - Acer Crystal Eye - Acer Crystal Eye WebCam - Acer eAudio Management - Acer eDataScurity Management - Acer eLock Management - Acer eNet Management - Acer ePresentation Management - Acer eSettings Management - Acer GridVista (WTF er dette?) - Acer Mobility Center Plug-In - Acer ScreenSaver - Acer Tour - Launch manager Er det bare å slette dritten? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Avinstallere: Ja. Slette: Nei. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Mente avinstallere. Så alt det der kan bare ryke og reise? Ingen problemer hvis jeg gjør det? Og Microsoft Works, trenger jeg det når jeg har Open Office og MS Word? Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg avinstallerte de programmene, og da sluttet lyden og fungere ordentlig. Så noe gikk nok galt der. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Men det er vel bare ett av programmene som fikk lyden din til å slutte å virke, hvilket var det? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Last ned og installer denne realtek driveren å se om det løser noe problem Endret 17. november 2008 av Trainman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå