Gå til innhold

Spørsmål ang. PSP Slim

michael691

Anbefalte innlegg

Det har gått et halvt år siden jeg har holdt på med PSP. Den ligger nå i skuffen og samler opp støv. Den starter ikke heller :( Men det er ikke brick. Har hatt den siden den kom ut ++ en lillesøster som har slengt den her og der..

Orker ikke å lese HELE den downgrade tråden. Så jeg bare poster spørsmål her.

- Pandoras Battery, da trenger man en PSP til, sant? Må man bruke det for å downgrade en slim?

- Hva er prisforskjellen på PSP og PSP Slim?

- Var det sånn at man kunne spille PS3 på PSP'ens skjerm? Så Tv'en kan være på en annen kanal.

Det var vel alt jeg kom på nå. Takk på forhånd :thumbup:

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSP 1000 er vel ikke i salg lenger, så prisforskjell blir bare på bruktsalg.

Du kan få ps3 skjermen på psp'en din via bluetooth, hjemmenettverk eller internet. (via hjemmenettverk og internet får ikke jeg til å funke). Men bare psp kompatible spill vil funke fra ps3'en, og det vil nok være en merkbar lagg om du er oppkoblet via internet.

Husk at om et par uker slippes den nye psp 3000 med bl.a. en bedre skjerm. Prisen på psp slim kommer nok også til å falle etter psp 3000 slippes.

Lenke til kommentar

http://www.gamer.no/artikler/nye_playstation-modeller/55061

Den første av disse er PSP-3000, en forbedret versjon av håndholdte PSP. Denne modellen kommer med en avansert LCD-skjerm med høyere bildekvalitet, samt en innebygd mikrofon.

Konsollen skal lanseres i europa i oktober, og vil selges i pakker sammen med ulike spill og programmer. Vi loves pakker med Buzz: Master Quiz, Fifa 09 og Harry Potter, samt en pakke med kommunikasjonspakke.

PSP-3000 vil koste 199 euro i Europa, noe som vil si omtrent 2000 kroner. Sony har imidlertid ikke kunngjort noen eksakt norsk pris for den nye modellen.

Jeg ville ha ventet noen uker på den nye versonen.

Lenke til kommentar

UMD driven på min psp 1000 ga opp for lenge siden. Så jeg har ventet utolmodig på denne 3000 modellen en stund nå. Slippdato skal være den 15. i europa, men ingen pre-orders er tilgjengelig enda. Blodtypisk om sony serverer oss en ny forsinkelse på et produkt nå.

Lenke til kommentar
UMD driven på min psp 1000 ga opp for lenge siden. Så jeg har ventet utolmodig på denne 3000 modellen en stund nå. Slippdato skal være den 15. i europa, men ingen pre-orders er tilgjengelig enda. Blodtypisk om sony serverer oss en ny forsinkelse på et produkt nå.

Psp slim koster 1500 og den nye koster ca 2000. Jeg har 2300. pluss at jeg skal kjøpe 4gb MS.

Trukke jeg gidder å vente. Siden når jeg får lønning den 1. nov så skal jeg kjøpe PS3.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
http://www.gamer.no/artikler/nye_playstation-modeller/55061
Den første av disse er PSP-3000, en forbedret versjon av håndholdte PSP. Denne modellen kommer med en avansert LCD-skjerm med høyere bildekvalitet, samt en innebygd mikrofon.

Konsollen skal lanseres i europa i oktober, og vil selges i pakker sammen med ulike spill og programmer. Vi loves pakker med Buzz: Master Quiz, Fifa 09 og Harry Potter, samt en pakke med kommunikasjonspakke.

PSP-3000 vil koste 199 euro i Europa, noe som vil si omtrent 2000 kroner. Sony har imidlertid ikke kunngjort noen eksakt norsk pris for den nye modellen.

Jeg ville ha ventet noen uker på den nye versonen.

atm kan jeg bare se at norge får Lego batman og Need for speed til prisen av 1500(mpx) Har allerede preordered den =) den blir kommer ut i norge den 17, men den første som gir den ut ser ut som at er MPX, den med lego batman kommer ut den 23 oktober og den med need for speed kommer ut den 25 oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...