QHamp Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har tenkt å tegne et Telenor adsl-abb, men har en linksys-router fra før og trenger da egentlig ikke Telenors alternativ til trådløs adsl-routermodem til 799,-. Alternativet til å betale 799,- er å svare at man har modem fra før - men det har jeg ikke. Noen som vet om et greit adsl-modem som funker med Telenor og min Linksys-router, evt. om de samme adsl-modemene Telenor brukte før finnes å få kjøpt noe sted? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De gamle modemene støtter ikke adsl2+, altså hastigheter over 6mbit, så dette er nogo om du skal ha feks turbo. Lenke til kommentar
goggen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Aha, skal ha 8 mbit så da må jeg vel kjøpe det da ja. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Da må du isåfall ha et modem som støtter ADSL2+ Finnes nok slike rene modemer, du må ikke kjøpe telenor sin løsning, men kan være enklest mtp support osv. Endret 4. oktober 2008 av Xzii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå