Gå til innhold

Nytt spill til min datter?

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Da nærmer det seg bursdag til min datter (24.oktober=6 år).hun elsker å spille 360 så da tenkte jeg at hun skulle blant annet få et nytt spill.er vel ikke så mange barnespill å oppdrive.er det noen som har tips å komme med?hun har spilt: crash bandicoot-crash of the titans,crash bandicoot-the wrath of cortex og the legend of spyro-a new beginning.har også forhåndsbestilt crash bandicoot-mind over mutan.og det er crash hun elsker mest.noen som har tips?

(gaming dilla....må ha noe med gener å gjøre)

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viva pinata hadde sikkert vært perfekt for henne. :)

Hadde ikke Viva Pinata vært litt for komplisert for en 6 åring?

Tror det er beregnet for alle aldere, kanskje hun ville trengt litt hjelp til å starte. Etter som jeg husker så skal det være fra 6år og oppover som er anbefalt.

Lenke til kommentar

Viva piñata som andre har sakt. Men vet ikke om det er helt barnespill, mener og ha lest at det også er siktet mot mer voksne spillere. Menmen.

Hvis du ser etter et bra julepresangspill så burde du sjekke "Banjo Kazooie: Nuts and Bolts". Det kommer 26 november eller rundt der. Det originale banjo kazooie spillet er et av de beste minnene jeg har fra Nintendo 64, og det ser ikke ut til at det nye til 360 blir noe dårligere ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...