Asaf_p Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har nettop installert Kubuntu. Det var ikke helt slik jeg hadde forestilt meg dette var. Men jeg er villig til å gi det en sjans. Men f.eks så er ikke dette tilpasset pcen. Jeg fikk en cd med drivere til HK og skjermkort osv. Men denne er til Linux. Oppløsningen står kun på 640 nå, og jeg kan nesten ikke se noen ting. Jeg fant drivere på nettet til Linux, men det virker veldig vanskelig å legge disse inn. Det er ihvertfall ikke noe som ligner på win. Er det noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du mener at cden med drivere er til Windows? Du må nesten gi oss mer å jobbe på. Hva slags pc er det snakk om? Bærbar / Stasjonær? Packard Bell? Dell? Fujitsu Simens? HP? Hva slags skjermkort? Hva slags hovedkort? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gigabyte GA-MA78GM-S2H Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 har du forsøkt å endre oppløsning? i KDE er det bare å bruke control center eller system settings (KDE 4). der søker du på display og endrer oppløsning der inne. dette vil fungere på absolutt alle KDE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå