HDSoftware Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Heisan folkens Jeg har akkurat installert Virtual PC på en maskin jeg nettop har bygget opp. Den har Vista i bunn og et Matrox M9140 LP (fireskjerms kort) som maskinvare. Jeg har installert Virtual PC 2007 fra Microsoft og dette fungerer helt toppers, helt til jeg installerer Virtual Machine Addons. Normalt skal jo dette sørge for at musemarkør kan kjøre fritt mellom host og guest, men det skjer ikke. I tillegg så dette oppløsningen i VM'en ned til 4 fargers samt at jeg ikke får endret oppløsningen. Hvilke andre problemer som dette har medført vet jeg ikke, men noe sier meg at Virtual Machine Addons ikke kjører skikkelig her. Noen hint ville vært utrolig bra... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er morsomt med ting som bare "fikser" seg selv ;-) Av en eller annen merksnodig grunn så rettet alt seg når jeg installerte Service Pack 2 på guest OS'et. Hardware Emulation er vel ikke SP1 kompatibelt anntar jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå