Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Nå er det slik at jeg skal få meg kontantkort etter å avbestillt mitt Onecall-abonnement. Hvor er det jeg kjøper kortet, og er det mulig og beholde mitt gamle nummer? Hvilken opperatør anbefales for en Sms-maniac som meg (ca. 500 sms i mnd) og ringer litt i tillegg. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Nå er det slik at jeg skal få meg kontantkort etter å avbestillt mitt Onecall-abonnement. Hvor er det jeg kjøper kortet, og er det mulig og beholde mitt gamle nummer? Hvilken opperatør anbefales for en Sms-maniac som meg (ca. 500 sms i mnd) og ringer litt i tillegg. Heisann! Da er du som meg! Men for guds skyld ikke skaff deg kontantkort! Da skal jeg love deg du taper penger.... Jeg har selv djuice nonstop nå, og det er heller ingen god løsning for de som ringer i tillegg. Hvis jeg er flink med ringingen så får jeg en regning på 5-600kr. Hvis ikke 1000kr..... Stear clear my friend! Som regel er det mulig og beholde nr sitt;) Hvis du går inn på http://telepriser.no/ så vil du finne ut hva som er best for deg! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg kan ikke ha abonnement dessverre, men jeg skal gå inn og se på prisene. Er det bare å kjøpe et kontantkort i butikken og registrere eller må jeg registrere og bestille over nett? Lenke til kommentar
go4life Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vell du kan kjøpe det både i butikk og på internett. Prøv å hold deg unna telenor hvis du skal ha kontantkort, det er grisedyrt! cheers Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg så litt på Onecall kontant, Det så rimelig greit ut, så hvordan skal jeg gå frem? Skal jeg gå på hjemmesiden til Onecall og bestille et simkort, eller skal jeg kjøpe påfyllingskort på den lokale rimien? Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Onecall Kontant må bestilles og påfylles på internett. Så om du vil ha et kontantkort som kan fylles på fra butikken så bør du velge en annen operatør. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg så det, men jeg kan bare ta en liten prat med høvdingene av huset. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis du allerede har avbestilt eksisterende nummer så mister du jo nummeret du har nå... Om du vil beholde det så forsøk å kansellere avbestillinga. Porter så nummeret over til den leverandøren du ønsker, den ny leverandøren ordner det for deg. Telepriser viser priser for ulike ringemønster på kontantkort: http://www.telepriser.no/portal/page/porta...amp;submit.y=11 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har ikke avbestillt det gamle nummeret enda, men vil jeg få spørsmål om å beholde det når jeg skriver under på et kontantkort? Skal ta en titt på linken! Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når ein bestiller eit mobilabonnement kan ein velje om ein ynskjer nytt nummer eller portere det gamle. Bestiller ein på nettet får ein opp valet i bestillingsprosessen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 ok! Tusen takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå