Bruker-158599 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 søkte på det på youtube å fant en video. Da måtte jeg laste ned en program også måtte man gå på egenskaper å forandret utsende. har ikke instalert det enda. tørr ikke. er det noen som garantere at dette er trygt eller har gjort det før? har windows xp media centerl. (DELL INSPIRON 9400) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen her kan garantere at et ukjent program er trygt. Også programmer som er kjent for å være trygge kan være en trygg variant på Youtube (eller andre nedlastingssteder). Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen her kan garantere at et ukjent program er trygt.Også programmer som er kjent for å være trygge kan være en trygg variant på Youtube (eller andre nedlastingssteder). så det vil si at ikke gjør det altså. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke nødvendigvis. Men hvordan forventer du at noen her skal kunne uttale seg om et ikke_navngitt program lastet ned fra et sted hvor forekomsten av trojanere m.m. er høyere enn normalt? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Ikke nødvendigvis.Men hvordan forventer du at noen her skal kunne uttale seg om et ikke_navngitt program lastet ned fra et sted hvor forekomsten av trojanere m.m. er høyere enn normalt? tenkte at det var noen som hadde gjort det.det er mange programmer får det- Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har prøvd Bricopack Vista Inspirat Ultimate 2 uten problemer. Var enkel å avinstallére også. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Prøv på en virtuell XP installasjon først. Prøver alltid slike uggabugga freeware/shareware programmer på en VPC med saved previous state først - slik at endringer kan forkastes. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har prøvd Bricopack Vista Inspirat Ultimate 2 uten problemer. Var enkel å avinstallére også. har du avinstalet det? hvorfor? gikk pc'n sakte? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 har du avinstalet det? hvorfor? gikk pc'n sakte?Merket ikke noe forskjell på PC-en. Men gikk litt lei av temaet. Liker ting litt 'minimalistisk' så gikk over til Royale (MCE) temaet. Så etter reinstalléring tilbake til standartemaet 'sølv'. Så fant jeg ut at det finnes en svart/mørk utgave av Royale: Royale Noir som jeg bruker nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå