tormi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei folkens! Sitter her på jobben og skal reinstallere win Xp på en eldre maskin. Hovekortet er IWILL DK8N og det virker på meg som den offisielle siden er nedlagt. Iwill Norge eksiterer dog men linken til drivere er ikke aktiv. Noen som har peil? Har sendt mail til IWILL Norge foreløpig uten svar. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Brikkesett: nForce3 Pro 250 Driverne finner du på www.nvidia.com Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Brikkesett: nForce3 Pro 250 Driverne finner du på www.nvidia.com Sattan det var et raskt svar. Helt sjokkert her. Forøvrig fikk jeg kontakt med dem på telefon og skulle andre ha behov for drivere kan man maile dem HK type og behov til [email protected]. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Brikkesett: nForce3 Pro 250 Driverne finner du på www.nvidia.com Finner forøvrig ikke drivere hos nvida til "nForce3 Pro 250 " - nærmeste jeg kommer = nforce4 Series eller Nforce Professional 2000 series og jeg tipper da på sistnevnte? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) http://www.nvidia.com/object/nforce3_winxp_5.11 fungerer hvertfall. Endret 3. oktober 2008 av CAT0 Lenke til kommentar
tormi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.nvidia.com/object/nforce3_winxp_5.11 fungerer hvertfall. Da skal jeg teste dette idag! Jeg har forøvrig fått igang XP men sliter med LAN. Av en merkelig grunn. Har en oppdatert BIOS liggende også, lurer på om det kan ha noe å si også? Lenke til kommentar
tormi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Takk Cato - de driverene der fungerte ihvertfall til LAN. Da er jeg i boks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå